Annons:
Etiketterdepressionångest
Läst 1837 ggr
[LucyInTheSky]
2010-03-11 21:32

Har panik över i morgon..

Jag har sedan i fredags tappat all ork.. min vakna tid går till att gråta och försöka undvika panik, jag har inte orkat prata i telefon eller gå bort till mina föräldrar som jag alltid gör då Rasmus jobbar..

Rasmus oroar sig och daltar med mig.. Jag har skrämt honom innan då jag var riktigt deprimerad och jag tror inte han kan släppa dom tankarna.. Vilket jag skäms så för.. Jag vill inte att han ska må dåligt för min skull.. Jag har inte tänkt några tankar på att skada mig själv och jag har försökt förklara detta för honom men jag tror bara han minns vad som hände för ett par år sen..

I går kom min vän Benke och hälsade på utan förvarning.. Hon oroade sig för mig och fick upp mig ur sängen.. I morgon kommer hon och hämtar mig, kör mig till doktorn och ser till att jag kommer hem igen.. Jag är rädd för läkare och att dom inte ska förstå.. Att det bara är jag som är svag och dum..

Annons:
Bergspuman
2010-03-11 21:44
#1

Det blir bra.

Du har din vän med dig imorgon.

Det blir bra.

Doktorn kommer att förstå. De är vana!

Se till att ha en så bra nedvarvning ikväll som det går.

Det blir bra!

Kram

Hawknestgrove
2010-03-11 21:44
#2

Det kommer att bli bra!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

kerstinjo
2010-03-12 10:52
#3

Det kommer att bli bra och var tacksam över att du har en så fin vän. Det är inte alla som har det.

Kan hon inte följa med dig in till doktorn, så att du känner dig tryggare? Läkaren är till för dig och han kommer att förstå, men det vore kanske bra om Benke följde med dig in så kan hon också få berätta hur du egentligen mår.

Lycka till vännen, du fixar det här.

 Kerstin 

 

[LucyInTheSky]
2010-03-12 12:43
#4