Annons:
Etikettakuta-situationer
Läst 2069 ggr
gris3n
2010-03-22 16:51

de gör så ont...

jag hatar de…kännslan av panik som kommer krypande…jag hatar de…de va länge sen jag kännde så här, visst har jag mått dåligt, men inte så här…

de gör så ont i huvet…få de å sluta…gha jag hatar panik…hatar å hyperventilera…jag hatar de…få d å sluta…de gör så jävla ont…jag vill bara få de å sluta…en jävla tur jag ska på återkontroll t psyk på onsda…dom kanske kan få de å sluta…

jag vet knappt va jag skriver…lr varför jag skriver…jag e trött på de här nu…de gör ju så ont…å inte fan får jag sova bra heller…e allti lika jävla trött…

hur kan nått så tomt göra så ont? jag förstår inte de…å dom dumma huvudvärkstabletterna vill inte funka…jag vill inte göra mejj illa, men de verkar vara de enda som hjälper…slå huvet i nått hårt å hoppas att de inte eka för mycke.

förlåt, jag vet inte varför jag skrev de här…än mindre varför jag kommer trycka på publicera…kanske för att de finns en gnutta hopp kvar…kanske…

Annons:
[rolnor]
2010-03-22 19:45
#1

Du behöver någon att prata med, både läkare och psykolog, kom ihåg att det inte är ditt fel att det gör ont.

Upp till toppen
Annons: