Annons:
Etikettoff-topic
Läst 3464 ggr
kerstinjo
2/14/10, 11:03 PM

Hallå!!!

Vet ni vad?

OS, OS och jag blir stollig. Det enda roliga kan vara att se mitt kusinbarn, nä nu ljög jag. Jag kan på sin höjd läsa om det gått bra för honom. Jag vet i alla fall att han åker skridskor. Hur skoj kan det vara?

Har sett backhoppning, free stajl i skidåkning, Men så heter det ju inte. Skridskoåkare och pust, jag vet inte vad.

Hur länge håller det här eländet på?

OS i labbegosiga vovvar, det vore något. Marodören fyllde två år för nio dagar sedan och honom kunde man ju göra ett TV-program om.

Men OS??

Äsch, det är ju supertråkigt. men antagligen så är jag ensam om att tycka det eftersom aktiviteten är så låg här.

Så akta er så att ni inte får sittsår efter allt sittande framför TV:n. Livsfarligt!

 Kerstin 

 

Annons:
Aviendha
2/15/10, 1:15 AM
#1

Jag och Hanna har kollat på vinterspelen i Åre, det var mycket roligare. Ex. "skidskytte", då skulle en stackare på skidor ta sig igenom en bana medan de andra sköt paintball på honom, eller varför inte pulkabowling? :) Myycket roligare än OS!

Loveferrets
2/16/10, 1:52 PM
#2

Håller med dig ts, det är så drygt haha.

Hawknestgrove
2/16/10, 3:56 PM
#3

det är väl två veckor som eländet håller på?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[aspie]
2/16/10, 5:56 PM
#4

Kerstin, här har du en som bojkottar OS och alla annan idrott/sport. Fick nog av det pga vissa omständighetr när jag var ung.

isa
2/17/10, 7:51 PM
#5

vinteros är inget kul. Sommaros är roligare för mig som har hållit på med friidrott. Eftersom jag inte är något bra på skidor, så tycker jag inte det är roligt att titta på heller. Ibland kan jag kolla lite på konståkningen för det har jag också hållit på med och tycker det är kul. Jag är rent av en fara både för mig själv och andra i skidbacken……

isa
2/17/10, 9:42 PM
#6

Men jag ska faktiskt titta nu ikväll, när Anja startar snart. ( Anja Pärson ) i störtlopp. Det ska jag göra av den anledningen att jag såg ett tv-program som hette "i huvet på Anja Pärson" det var mycket intressant att höra hur en sån duktig och framstående idrottsperson tänker. Hur less hon kan bli på träningen ibland, hur hon kan sakna det vardagliga livet, hur hon tänker inför en stor tävling osv….

Annons:
[rolnor]
2/21/10, 5:23 PM
#7

Hockeyn när kronorna spelar vill jag inte missa, jättekul att satsa en slant på Unibet också…Cool

David
2/22/10, 12:23 AM
#8

Jag får en billig elräkning denna månad i alla fall. För tv-n får vila! Skrattande

Instämmer med ovanstående med andra ord, inget os för mig heller.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

[rolnor]
2/22/10, 3:06 PM
#9

#8 Blir dyrt för mej, huset måste värmas…..

Hawknestgrove
3/7/10, 2:13 PM
#10

Os vad är det? dt är väl sånt man har köksfläkten till för att bli av med?Tungan ute

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Zaphix
3/7/10, 2:33 PM
#11

Fast konståkningen var ju rolig att titta på!

Och jag gillar att titta på curling, sååå spännande. :)

Men annars föredrar jag helt klart sommar-OS med hästsporterna, konstsim, gång, fäkting, Taekwondo och brottning är så roligt att titta på. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[Tassy]
3/7/10, 2:50 PM
#12

#10 Skrattande

miaa-80
3/9/10, 12:20 PM
#13

Å jag älskade när OS höll igång! Saknar det verkligen. Finns det nåt mer avkopplande att småkika på eller somna till, ler. Min tv stod på dygnet runt, älskar skidskytte & längdskidåkning, jättespännande! Fick även upp intresse för curling & konståkning

Annons:
[Linsenhejhej]
3/9/10, 3:32 PM
#14

Jag tycker att OS är oerhört tråkigt och ointressant!
Mina föräldrar sitter hela dagarna och nätterna framför dumburken och glor på människor som gör massa konstiga saker - jag förstår inte det roliga med det!

[aspie]
3/9/10, 3:44 PM
#15

#14 Håller med dig Linsen Flört

Upp till toppen
Annons: