Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2355 ggr
kerstinjo
2010-02-15 02:23

OT. Godnatt.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det "miss i nassen" och det verkar som om det bara är jag som är vaken.

Så jag får väl styra mina steg till sängen, men jag får gott sällskap. En svart fyrbent kille som ligger i mina knäveck ett tag innan han överger mig för sin Biabädd.

Min lille skit! Världens goaste och snyggaste labbe.

Tänk att han har varit så liten.

 Kerstin 

 

Annons:
Aviendha
2010-02-15 09:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Åh, mysigt värre! Jag har också sängsällskap. Camaro står ut ett bra tag innan det blir för varmt och han "rinner" ur sängen till förmån för en puff. Älskar att höra små andetag, kunna dra fingrarna genom len päls när man är påväg att somna :)

kerstinjo
2010-02-15 09:53
#2

Javisst är det mysigt! Men jag kunde absolut inte somna, var bara klarvaken.

Så jag såg den gamla filmen Omen på TV och var fortfarande inte trött. Men jag sov någon timme och vaknade kl. 6 igen och satt och slötittade på Nyhetsmorgon i en timme.

Attans, jag som brukar sova som en stock på nätterna. Men när jag gick och la mig igen så kom min sängkompis uppklivande i sängen. Så trött, för han har nog inte sovit ordentligt bara för att jag inte sov.

Men han låg så gott i mina knäveck och snarkade. Det var så mysigt att jag slumrade till en stund, med ett leende på läpparna.

Tur att jag är ledig idag, för jag hade nog inte fungerat på jobbet idag.Glad

 Kerstin 

 

Aviendha
2010-02-15 12:39
#3

Ah, det var bra timing med ledigheten :)

Hahaha, om jag råkar lägga mig ner och har en iller som ligger still så vågar jag inte riktigt röra på mig, vill inte störa dem (sällan de ens vill ligga hos en) så då brukar jag somna, men det är så underbart! Förstår verkligen känslan du beskriver, somna med ett leende på läpparna. Och en snarkande hund i knävecken, hur mysigt är inte det egentligen? :)

Upp till toppen
Annons: