Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2459 ggr
Tavar
1/15/10, 12:45 AM

Tavar Checkar

Hejsan.

Ville bara höra hur det går för alla här, har ju varit så hemsk att jag knappt varit inne något på väldgt länge -_-'' Tänkte bara göra en liten update för de som bryr sig!
På måndag ska jag börja på praktik på ett hunddagis 30 min komunalt från där jag bor :) Kommer nog bli riktigt kul, är ett hunddagis som verkar väldigt bra när jag var där och kollade idag ^^ Ska starta lite lungt med halvdagar 3 dagar i veckan.
Sen har jag även varit och tatuerat mig ^^ har hänt mycket bara idag :P

Hoppas ni andra mår bra med :)

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Annons:
Aviendha
1/15/10, 1:06 AM
#1

Hej! Vad kul att höra ifrån dig :)

Åh, hunddagispraktik låter superkul ju! Skulle själv vilja ha något sådant faktiskt. Men nu blir jag ju jättenyfiken! Vad och vart har du tatuerat dig? :P

Tavar
1/15/10, 1:11 AM
#2

Jo ^^ Kommer nog bli jättekul på hunddagiset. Dom var väldigt trevliga där och det var inte så fullproppat med hundar som det är på en del ställen, de har regel om att en person inte får ta hand om mer än två hundar iom att det blir för svårt att hålla koll på dom annars samt ge dom nog med uppmärksamhet var ^^

Tatueringen fixade jag på Fafnir, har en del bilder på det här ^^ http://ninacrown.wordpress.com/

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

LinnB
1/15/10, 1:14 AM
#3

Vilken underbar tatuering!!! Blev helt kär. Skrattande
Och praktik på hunddagis lät ju jättekul! Hoppas du kommer trivas. Glad

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Aviendha
1/15/10, 1:15 AM
#4

Det låter som en bra regel! Man lämnar ju bort hunden för att man själv inte har tid, då vill man ju att den får tid och uppmärksamhet ^^

Läckert! Gillade det verkligen :) Hoppas färgen fäster bra så du slipper fylla i. Har själv en tatuering där, eller ja.. från höftbenet till armhålan så jag vet vilken smärta du talar om.

Tavar
1/15/10, 1:26 AM
#5

#3 Jag tror det kommer gå jättebra ^^ Ska ju få börja i lugn takt och har folk som kollar så jag kommer in ordentligt i arbetet. Blir det något strul, på vilket sett som helst, ska jag kunna få hjälp samma dag antingen från chefen eller från de som håller hela praktikprogrammet ^^ Är komunen som håller det för att få fler unga ut i arbeten.

#4 ajj vad det måste ha gjort ont ^^'' Tror inte jag skulle klarat av det, var precis så jag orkade med denna. Kommer nog ta ett tag innan jag samlar mod nog till en till tatuering XD har dock redan motiv som ligger på förslagshyllan ;)

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Musiken
1/15/10, 2:21 AM
#6

Wow vilket fint motiv!! :D

Annons:
Tavar
1/15/10, 1:01 PM
#7

Tack så mycket ^^

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

flikkan77
1/15/10, 1:08 PM
#8

Superfin tatuering!

"You just have to belive…"

isa
1/17/10, 1:43 PM
#9

Åh, vad kul att jobba på hunddagis! Jag önskar dig all lycka! Det kommer säkert bli jätteroligt.

Upp till toppen
Annons: