Annons:
Etikettakuta-situationer
Läst 4953 ggr
Lyan
12/29/09, 5:56 PM

Jag orkar inte mer! Är helt ensam!

Vet inte vad jag ska göra! Alla bara försvinner! Den enda jag har kvar som jag kan prata med är mamma och hon har inte tid!

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Annons:
HannaM
12/29/09, 6:37 PM
#1

Usch ja.. det ädär är inte ett dugg kul. Hamnade där själv för ett par år sedan, alla bara försvann.

Om du akut behöver prata finns bland annat jourhavande medmänniska, jourhavande präst och liknande. För dom här mer vardagliga småkonversationerna och frågorna finns ju alltid vi här även om det kanske inte är samma sak som att sitta mitt emot någon och föara en diskussion.

Kram

Lyan
12/29/09, 6:45 PM
#2

Klarar inte att ringa, behöver alltid någon som ringer åt mig. Likadant med handling och liknade.

Det värsta har lugnat sig lite nu men jag vet att det kommer tillbaka :-(

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

kerstinjo
12/29/09, 7:07 PM
#3

Vi finns här och du kan skriva av dig så mycket du vill. Vi lyssnar och försöker svara så gott vi kan. Vi kommer inte med några universallösningar, men vi kan kanske ge dig ett tips eller två.

Välkommen hit, förresten.

 Kerstin 

 

Lyan
12/29/09, 7:16 PM
#4

Tack!

Är lite svårt bara då typ hela mitt liv är skit, behöver jag prata om en sak kommer genast tio till som på något sätt hör ihop :-S

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Hawknestgrove
12/29/09, 7:56 PM
#5

jo men allt är inte skit. du till exempel är inte skit. det är ju något du ska vara rädd om, dig själv. Och att vara ensam i ensmanhet är bättre än att vara ensam i tvåsamhet. OCh det finns alltid någon, som har det värre….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Lyan
12/30/09, 5:47 PM
#6

Men jag ÄR skit! Det som är problemet :-(

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Annons:
JohannaEkroth
12/31/09, 12:14 PM
#7

Du är inte SKIT. Lovar, isåfall är jag också skit för jag känner mig lika värdelös som du just nu. Men du är en människa och har lika stor rätt att finnas som kungen och fredrik reinfeldt. Vi har olika behov och åsikter och ingen är den andra lik. Men du är inte skit, bara för att du inte är lika självgående som alla andra.

Jag är absolut inte självgående. Jag behöver typ hjälp med massor.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Upp till toppen
Annons: