Annons:
Etikettbehandling
Läst 1952 ggr
Katarina
2010-01-12 18:06

Skrajsen.

Var på skiktröntgen av en helt annan anledning, och som bifynd såg dom en cystliknande växt i livmodern. De sa att de skulle skicka en remiss till kvinnokliniken. Blev lite konfys, men tänkte att det är ju rätt vanligt med cystor.

Idag fick jag en kallelse att komma på tisdag. NU blir jag rädd! Att få en tid så snabbt för något jag inte har minsta besvär av borde ju innebära att de tror att det är något allvarligt? Speciellt som det är väldigt lång väntetid till gyn här.

Annons:
flikkan77
2010-01-12 18:12
#1

Jag har en cysta i livmodern jag med och min är helt godartad och stor som en golfboll eller litet ägg (beroende på vilken läkare som kollat.)

Tror de vill kolla upp cystor rätt fort och då "trollar" de fram en tid. Håller tummarna för att det går bra för dig!

"You just have to belive…"

Katarina
2010-01-12 19:57
#2

Ja, troligtvis är det som du säger, men lik förbaskat kan jag inte släppa det i tanken. Folk får ju faktiskt cancer också. Önskar det vore imorgon jag skulle dit, så jag kunde få det ur världen.

flikkan77
2010-01-12 20:11
#3

Ja, väntan är nästan värst. Tyckte också det var jobbigt innan jag fick reda på vad det egentligen var. Min cysta är bara ultraljudad och de har inte tagit några prover på den eller så…

Hoppas du kan få ett snabbt svar på tisdag.

"You just have to belive…"

Musiken
2010-01-12 22:42
#4

Usch, inte roligt att ga och vara oviss! Ska sjalv ga och ultraljuda benet snart da jag har en oforklarlig klump pa det. Ar dock inte orolig. Hoppas att det inte ar nagot fel :)

Zaphix
2010-01-12 22:52
#5

Fast att du får en tid så snart behöver inte betyda att de tror det är allvarligt. De kan ju fått en öppning och stoppade in dig där. :)

Lycka till!!

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Cochon
2010-01-12 22:53
#6

Håller alla mina två tummar för att det ska gå bra ;D

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
Katarina
2010-01-12 23:28
#7

Tack för att ni bryr er!

LinnB
2010-01-13 09:31
#8

Hoppas allt går bra för dig på tisdag. Det är med tider är jobbigt, speciellt väntan. Man hinner tänka allt för mycket… men oftast helt i onödan. :)
Lycka till!

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Upp till toppen
Annons: