Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

01. Akuta situationer 02. Allmän psykiatri 03. Allmän psykologi 04. Personliga berättelser 05. Anhöriga 06. Behandling/Medicin 07. Beroende 08. Bipolär sjukdom/Manodepression 09. Depression/Ångest 10. Kronisk smärta påverkar själen 11. Neuropsykiatriskt 12. Personlighetsstörningar 13. Psykoser 14. Schizofreni 15. Stress/Tvångstankar 16. Sömnproblem 17. Tvångsvård/Rättsligt 18. Ätstörningar 20. Dagens fråga 21. Självtester 22. Stödorganisationer 23. Tänkvärt 24. Undersökningar 30. Bok/Filmtips 31. I Media 32. Positiva/Negativa 33. Skratta är nyttigt 34. Utanför ämnet 35. Om sajten/Om iFokus
23. Tänkvärt

Jag behöver ingen charmkurs!

2009-12-14 15:22 #0 av: Bergspuman

Jag har redan en orubbligt positiv attityd till min omgivning! Skrikandes

(Apropå företags-mumbo jumbo om att "implementera koncernvärderingar" som det så fint heter)

Anmäl
2009-12-15 13:44 #1 av: Aviendha

Hahaha, agree! ;)

Anmäl
2009-12-15 14:25 #2 av: isa

Jag behöver inte heller någon charmkurs, i alla fall inte i detta avseende. Jag är också "en sån" som har alltför positiv attityd till min omgivning, och att ha det , är både på gott och ont.

Anmäl
2009-12-17 09:49 #3 av: kerstinjo

En charmkurs handlar inte enbart om att vara positiv utan det handlar mycket om nyckelorden dialog, bemötande och tillgänglighet.

Även om man har en positiv attityd till omgivningen, så kanske man har brister i "dialog, bemötande och tillgänglighet".

Anmäl
2009-12-17 20:14 #5 av: Hawknestgrove

hehe! Genom mina utbrott av rättfärdigt raseri på klantiga firmor av allehanda slag, så har jag hittills fått mig tillgodo som bonus:

• ett usbminne
  • en laptopväska
  • en hub
  • en mus till laptop
  • en extra bakmaskin
  • ett paket extra med 4 RCkattungepaket
  • ett startpaket för diskmaskin med diskmedel, salt, deo för diskmaskin, sköljmedle och rengöringsmedel
  • milersättning 8*18,50
  • hemkörning av diskmaskin i taxi.

så jag tänker inte gå nån charmkurs!Flört

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Anmäl
2009-12-17 23:26 #6 av: Aviendha

Vad tusan är deo för diskmaskin? :) Jag ser en reklamsnutt för Axe med manliga diskmaskiner :P

Anmäl
2009-12-17 23:45 #7 av: Hawknestgrove

en sån därliten grej som man lägger i bestickskorgn som gör att det luktar gott om diskmaskinen!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.