Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 1968 ggr
[rolnor]
1/4/10, 3:27 PM

Underbart med en vardag!

Eller hur??

Annons:
isa
1/4/10, 4:26 PM
#1

Jag tycker också det är skönt att det är vanlig vardag och alla de stora helgerna nu är över.

flikkan77
1/4/10, 6:44 PM
#2

Som sjukskriven sedan snart 8 år tillbaka så spelar det inte så stor roll om det är vardag eller helg. Glad

(Det enda som liksom skiljer är vilka som är lediga och hur affärerna har öppet.)

"You just have to belive…"

Bergspuman
1/4/10, 8:53 PM
#3

Joo … för nu får man traggla sig igenom ett antal oxveckor och börja bygga upp en ny längtan efter helger och ledigt. Det måste ju vara lite balans …

Sovgott
1/4/10, 9:25 PM
#4

Mig kvittar det. Jag arbetar inom vården så för mig blir alla dagar vardagar typ. Men det är skönt att jul och nyår är över för nu är det "bara" ett halvår till semestern. Ha ha.

flikkan77
1/4/10, 9:34 PM
#5

Minns när jag jobbade på travet och ofta jobbade både helg och veckodagar i  sträck. Då spelade det inte heller så stor roll vilken dag det var… Oskyldig

Enda dagen vi alla alltid hade ledigt på varje år var juldagen. Då skötte chefen stallet. Så juldagen mindes man!

"You just have to belive…"

Jetaime
1/4/10, 9:42 PM
#6

Jag har inte märkt någon skillnad på dagarna eftersom vi har haft lov.. har inte ens märkt när det varit någon "speciell" dag.. ingen skillnad för mig.

Annons:
Upp till toppen
Annons: