Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 2394 ggr
[rolnor]
12/23/09, 6:30 PM

Vad gör ni dan före dan?

Jag dricker rödvin, tittar på musikalen Jesus Christ Superstar och gråter, känns bra.

Vad gör ni?

Annons:
Musiken
12/23/09, 7:47 PM
#1

spelar krigsspel pa datorn och borjar fa lite panik over att julklapparna jag kopt ar de samsta i hela vida varlden :S

LenaR
12/23/09, 8:37 PM
#2

#1 Jag har inte ens köpt julklappar till alla… Jag vet inte hur jag ska blanda bort korten! Det blir Åhléns imorn, en blus eller vad som helst.

#0 Jag dricker champagne! (Nästan, mousserande iaf…) Det unnar jag mej efter min långa tunga dag. Är julen tung, Rolf? Eller är det Lloyd Webber?

På juldan ska jag iväg och lyssna på Dominique som spelar Messiaen i Storkyrkan. Det är det enda jag verkligen ser fram emot den här julen.


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

[rolnor]
12/23/09, 8:45 PM
#3

Det är lite ensamt, åkte inte "hem" till min far den här julen som jag brukar, får då tid till mej själv, då brukar tårarna komma, Webber är en bra katalysator (även vinet…). Tycker att du ska vara glad att du faktiskt ser fram emot något Lena!

kerstinjo
12/23/09, 10:34 PM
#4

Jag har jobbat och nu dricker jag kaffe och äter pepparkakor.

 Kerstin 

 

David
12/23/09, 10:39 PM
#5

Jag har också jobbat och här ikväll tänkte jag kika på "Ett päron i farsa". Ingen uppesittarkväll eller något annat, isch och fy.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Zaphix
12/23/09, 10:57 PM
#6

Sitter och har ångest över en massa saker jag inte kan göra något åt.. Tittar på Love Actually och försöker hålla mig ifrån att äta upp chokladpralinerna jag gjorde igår för att ha på julafton..

Ska gå och lägga mig ganska tidigt, ska upp tidigt imorrn och rida.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Annons:
Hawknestgrove
12/23/09, 11:00 PM
#7

Sitter här och smuttar på Jagdbitter. Ska snart gå och sova, var ju uppe för 6 i morse, så jag är rätt trött!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

fridaas
12/23/09, 11:37 PM
#8

Jag sitter och kollar på Sagan om ringen och försöker vänja mig vid att ha högklackat och klänning..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

KadjaNina
12/24/09, 1:00 AM
#9

Det blev uppesittarkväll för min del med pojkvännen och vänner. Det var mest för trevlighetens skull. Bingolotto är ingen höjdare för mig annars. Just nu sitter jag och skriver åt släktingar jag inte träffat på flera år. Det är himla kul! Fast det blev lite för mycket på en gång. Fick kontakt med en kusin för ett par dagar sen och nu helt plötsligt så har jag fått kontakt med 10 släktingar. Facebook är ganska bra ändå :) De släktingarna är från mammas sida och hon är finsk. De flesta kan halvbra svenska medans man får snacka engelska med vissa. Kan bli lite tokigt ibland då min engelska inte är den bästa.

Fast det känns ändå ganska tungt just nu. Mamma är sjuk och kommer aldrig bli bra igen. Det gör ont och julen kommer bli ganska tuff känns det som.

Upp till toppen
Annons: