Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

01. Akuta situationer 02. Allmän psykiatri 03. Allmän psykologi 04. Personliga berättelser 05. Anhöriga 06. Behandling/Medicin 07. Beroende 08. Bipolär sjukdom/Manodepression 09. Depression/Ångest 10. Kronisk smärta påverkar själen 11. Neuropsykiatriskt 12. Personlighetsstörningar 13. Psykoser 14. Schizofreni 15. Stress/Tvångstankar 16. Sömnproblem 17. Tvångsvård/Rättsligt 18. Ätstörningar 20. Dagens fråga 21. Självtester 22. Stödorganisationer 23. Tänkvärt 24. Undersökningar 30. Bok/Filmtips 31. I Media 32. Positiva/Negativa 33. Skratta är nyttigt 34. Utanför ämnet 35. Om sajten/Om iFokus
34. Utanför ämnet

Sjuk.

2009-12-02 20:25 #0 av: kerstinjo

Jag fryser så att jag hoppar, magen krånglar och jag har ont. Jag drömmer helt sjuka drömmar också.

En lagom gnälltråd, men nu är det inte bara armen, som inte vill ge med sig. Nu har jag åkt på någon knäpp influensa.

Jag har sovit nästan hela dagen, men nu väntar en filt framför tv:n. Ska förska hålla mig vaken en stund.

Tänkte lägga mig i ett varmt badkar. Men hu, Marodören måste ut sedan, så badet får vänta.

*tycker synd om mig* Tungan ute

Anmäl
2009-12-02 21:06 #1 av: HannaM

Jag tycker lite synd om härifrån med.

http://hannasskafferi.blogaholic.se/ http://www.classicferret.se
Anmäl
2009-12-02 21:21 #2 av: isa

Blä, Det är inte roligt att vara sjuk. Särskilt inte om man redan är sjuk från början ( jag menar min Endometrios ) Jag brukar säga att om jag får influensa eller en vrålförkylning då blir sjuk-sjuk.

Ta dig du ett varmt skönt bad sen, och svettas ut lite bakterier. Det kan inte skada.

Hur är det med din arm förresten?

många krya på dig-kramar från isa

Anmäl
2009-12-02 21:55 #3 av: Aviendha

Lite tycka synd om härifrån med!

Anmäl
2009-12-02 21:57 #4 av: [Tassy]

Krya på dig nu, och jaga bort eventuella grisar Skrattande

Anmäl
2009-12-02 22:11 #5 av: kerstinjo

Åh, mår genast lite bättre när ni tycker synd om mig.Skäms

Nu har jag kollat Bonde söker fru, under en filt och blev kokhet.

#2 Armen är inte ett skit bättre och jag blir så trött på det. Sticker, domnar och gör ont i vissa lägen. Nu har jag banne mig sovit på höger sida i 1 och ½ månad.

Jag riktigt känner för att bara gnälla och jag lovar er, det är inte likt mig.

#4 Har vaccinerat mig mot grissnuvan, så det är inte det jag har drabbats av.

Nu har jag, icke TV-människa, bänkat mig framför TV:n och huttrar bara jag tänker på att Marodören behöver ut. Brrr....

Paulina, vill du gå ut med en hund?

Anmäl
2009-12-02 22:59 #6 av: Musiken

Oh, krya pa dig!! :)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.