Annons:
Etikettallmän-psykologi
Läst 2527 ggr
[rolnor]
2009-12-26 14:00

Spikmatta

Hur många av er fick en sån till Jul? Har ni provat?

Funderar själv på att tjacka en.

Annons:
Jetaime
2009-12-26 14:45
#1

Vi har haft sånna sen innan… Har testat några gånger, men jag tycker det är otroligt obekvämt :p klarar inte av att ligga på den för länge, sen har jag bara gett upp.

flikkan77
2009-12-26 14:54
#2

Köpte en spikmatta i somras men eftersom jag inte klarar av att slappna av och ligga stilla har jag svårt att använda den…

"You just have to belive…"

fridaas
2009-12-26 15:24
#3

Pappas fru fick en i julklapp och jag testade den.. .vilket skämt enligt min mening.. det kändes ingenting att lägga sig på den, tydligen om man slappnar av ska man bli varm, så jag slappnade av men frös likförbaskat =/

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Zaphix
2009-12-26 18:03
#4

Jag fick en i början av sommaren, har legat på den varje kväll sedan dess. Typ beroende.. :)

Den gör mig otroligt avslappnad och den sätter igång många akupunkturpunkter i ryggen. Ökar också blodcirkulationen vilket jag behöver.

Men ligg inte för länge! Jag får ofta en massa, massa små sår över hela ryggen för att jag legat för länge. 30 min är lagomt för mig.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[LucyInTheSky]
2009-12-26 18:48
#5

Det gör ont, så ont.. =/ Men men, jag ska inte ge mig än.. Övar typ min smärt tröskel eller nåt.

[rolnor]
2009-12-26 18:53
#6

Blandade intryck således, det där med små sår lät ju inte så kul.. Ska köpa en nu i mellandagarna, bilda mej en egen uppfattning.

Annons:
kerstinjo
2009-12-26 19:50
#7

Fick ingen och vill absolut ingen ha.Glad

 Kerstin 

 

David
2009-12-26 23:10
#8

Jag har haft spikmatta ett bra tag och fullständigt älskar den!

Jag har heller aldrig upplevt att jag får små sår och då är jag ändå ingen lättviktare direkt. Skrattande Men visst, ligger man flera timmar kan ryggen se ut som ett knäckebröd, men det går över på en kort stund.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Hawknestgrove
2009-12-27 14:48
#9

ja och man kan ju till en början ha en tunn tröja emellan.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

isa
2009-12-27 15:01
#10

Jag tittar och tittar på dom i affärerna, men har ännu inte vågat köpa någon. Men jag tror det skulle vara bra för mig, för det är bra för mig att ha ökad blodcirkulation i korsryggen.

Nu har min mor köpt en spikis, och jag skall få låna den snart och testa. Jag börjar först med en tunn tröja emellan.

flikkan77
2009-12-27 15:11
#11

Jag har köpt en tunn sjal som jag har emellan. T-shirts är för tjock och jag är för ömtålig för att ligga helt naken. Med sjalen går det dock bra. Förutom att jag inte klarar av att ligga stilla då.

"You just have to belive…"

Upp till toppen
Annons: