Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (4) Senaste inläggen

01. Akuta situationer 02. Allmän psykiatri 03. Allmän psykologi 04. Personliga berättelser 05. Anhöriga 06. Behandling/Medicin 07. Beroende 08. Bipolär sjukdom/Manodepression 09. Depression/Ångest 10. Kronisk smärta påverkar själen 11. Neuropsykiatriskt 12. Personlighetsstörningar 13. Psykoser 14. Schizofreni 15. Stress/Tvångstankar 16. Sömnproblem 17. Tvångsvård/Rättsligt 18. Ätstörningar 20. Dagens fråga 21. Självtester 22. Stödorganisationer 23. Tänkvärt 24. Undersökningar 30. Bok/Filmtips 31. I Media 32. Positiva/Negativa 33. Skratta är nyttigt 34. Utanför ämnet 35. Om sajten/Om iFokus
06. Behandling/Medicin

lamotrigin och restless legs

2009-12-13 00:45 #0 av: Rocktjejen

Någon som Ätit Lamotrigin och fått restless legs/rastlöshet i hela kroppen? Nu kommr jag ihåg varför jag avsluta dom sist,det var just denna känslan att vara frukstansvärt rastlös.Jag började återuppta Lamotrigin själv då jag endast 1 dag tog 1 tablett Seroquel och dt var bland dt värsta jag varit med om iaf.

Men åter igen till Lamotrigin.någon med liknande besvär,ser inte ens att det finns med i fass bland biverkningar.

 

 

Kram Eva

Anmäl
2010-01-03 20:34 #1 av: sorgblot

Jag äter Lamotrigin sen ca 3 veckor tillbaka. Jag har inte råkat ut för den biverkning du talar om. Jag tycker du ska ta upp den med din läkare igen.

Jag har däremot väldigt mycket huvudvärk och illamånde av den medicinen. Har trappat upp lite nu och är helt väck i huvudet och så yr att jag inte kunde åka hem med bilen själv idag. Hur är det med dig och de biverkningarna?

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.