Annons:
Etiketterdepressionångest
Läst 1561 ggr
[LucyInTheSky]
2009-11-23 15:39

Ångest, ångest..

MIna problem känns så fåniga.. Det känns som om jag nu skulle prata med någon igen så känns det inte som om jag är tillräkligt dålig.

Jag har fått en jobbcoach, jag såg väl inte fram i mot det jätte mycket men blev posetivt överaskad. Men allt blev pannkaka..

Jag har fått en praktik på tvingad på mig och jag ville verkligen inte praktisera, jag ville vara med på jobbcoach möterna i stället.. Men jag bet i hop och tog mig till praktiken på måndagen.. Sen när jag kommer hem mår jag förskräckligt.. Jag trodde först det var ångesten som tagit tag i mig men det var influensan.. Feber, ledvärk, hosta och huvudvärk.. Idag är första feberfri dagen.. Varit sjuk en hel vecka.

Pratade med läkare idag och fick sjukskrivning till på onsdag för att få vila upp mig efter detta. Men nu är ångesten att gå tillbaka till praktiken ännu värre. Jag vill inte och just nu känns det som jag kunde göra allt för att slippa..

Sen har jag och min arbetsförmedlare bråkat lite om frågan "om man får praktisera i december?" jag är stenhårt säker på att det får man inte så jag har kollat med handels och jag har rätt.. Nu vägrar han svara på varken mail eller telefon så jag är såå förvirrad.. Vill inte bli av med min ersättning för att jag inte går på praktiken i december men jag tänker då inte gå mot fackets regler..

Just nu har jag bara sån ångest och ont i magen..

Annons:
Hawknestgrove
2009-11-24 00:50
#1

Ta hjälp av facket då. OCh svarar han inte, så gå upp personligen

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Upp till toppen
Annons: