Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1840 ggr
kerstinjo
11/7/09, 10:06 AM

God morgon!

Gomorron allihop!

Vaknade nyss och satte på lite kaffe. Så nu blir det en kaffestund så att jag får vakna till ordentligt.

Sedan blir det till att ta hand om Marodören, som tror att han inte har fått mat eller varit ute på flera veckor, så fort jag går ur sängen.

Skithund!Glad

 Kerstin 

 

Annons:
[aspie]
11/7/09, 10:42 AM
#1

God morgon

Tur att jag har morgontrötta hundar. Ibland får jag näsan släpa ut dem, he he he

David
11/7/09, 10:45 AM
#2

Morrn morrn!

Här har man varit uppe ett tag, när jag inte behöver gå upp så vaknar jag alldeles för tidigt.

Har hunnit med badning av fyra katter och mig själv. Så här är det riktigt rent! Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

kerstinjo
11/7/09, 11:38 AM
#3

#2 Men? Hade du inte dåliga torktumlare?Obestämd

 Kerstin 

 

HannaM
11/7/09, 11:43 AM
#4

Åh idag var jag också sugen på hundpromenad.. har precis utfodrat hungriga illrar och sitter med min frukost. Match idag… och ja, vi kommer förlora=p Jag ska spela med andralaget som inte tagit en enda poäng eller ens varit nära och vi möter serieledarna.

David
11/7/09, 11:44 AM
#5

#3 Skrattande.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

flikkan77
11/7/09, 11:53 AM
#6

Vaknade av mig själv innan 8 idag. Superskönt! Fröken Saluki kom dock inte ner förrän strax innan 9. Hon tycker om att sova på morgonen den hunden.

Var lite smart idag och åt frukost innan jag tog min medicin som gör mig illamående. Ska se om jag orkar bara muffins idag, är sugen på det.

"You just have to belive…"

Annons:
kerstinjo
11/7/09, 11:56 AM
#7

Nyss hemma med en vrålskitig och våt hund. Marodören träffade en collietjej, som han hade jätteskoj med. Så det jagade runt varandra i leran och lekte jättebra ihop.

David? Kan jag skicka hem Marodören på tvättning hos dig?

 Kerstin 

 

flikkan77
11/7/09, 12:02 PM
#8

Fröken Saluki skulle också behöva en tvätt faktiskt. Visserligen mest öronen för de doppas jämt i saker och ting…

"You just have to belive…"

Upp till toppen
Annons: