Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1777 ggr
kerstinjo
11/23/09, 2:47 PM

Koll på pengar??

Eller var jag otroligt rörig i huvudet i fredags? Kan jag väl inte tro.Skäms

Men min el gick på 444:- och jag har varit så generös att jag har betalat in 4440:-

Att en stackars nolla, som inte är värt så mycket kan göra sådan skillnad.

PS, David, det är inte bara du som klantar dig.Tungan ute

 Kerstin 

 

Annons:
flikkan77
11/23/09, 3:03 PM
#1

Ja, nollor är viktiga siffor. Glad

"You just have to belive…"

[aspie]
11/23/09, 3:04 PM
#2

Men Kerstin då Förvånad Vilken tur att du fick tillbaka pengarna, för det fick du väl?

kerstinjo
11/23/09, 3:21 PM
#3

Ja, jag får tillbaka pengarna, men får vänta en vecka. Fast jag har inte ens saknat dem.Skäms

Men jag var inne på Internetbanken och kollade en grej och fick se den summan, som inte stämde med något.

Jag fick en hel del pengar från FK, för över två månader. Jag tyckte väl att det hade gått åt en massa pengar, men så har jag betalat massor av räkningar och varit och shoppat en del.

Så jag bara tänkte; jaha, så mycket pengar har det gått åt. Punkt slut.

Snacka om att ha koll på läget, när man inte ens saknar 4000:-

 Kerstin 

 

[aspie]
11/23/09, 3:29 PM
#4

Tihi, ja 4000 är ju ganska mkt om man så säger. Jag hade nog oxå bara tänkt : oooops så mkt pengar jag gjort av med

David
11/23/09, 5:31 PM
#5

*skrattar*

Ja, det säger ju en del om hur rik du är Kerstin, när du bara ger bort några extra nollor sådär. Glad

Och tack, känns skönt att det inte bara är jag som klantar till mig ibland. Flört

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Aviendha
11/23/09, 10:38 PM
#6

Åh, om det är såpass Kerstin så har jag ett otroligt, unikt och oemotståndligt erbjudande just till dig! Bli fadder åt en stackars student, lättare trädgårdsarbete utföres :P

Hahaha, det är så himla lätt att det blir superknas ibland!

Annons:
kerstinjo
11/23/09, 11:06 PM
#7

Superknas? Välkommen i gänget.Skrattande

Jag var bergis på att jag jobbade kväll i morgon. Men så började jag fundera nu. Hm, jag har varit långledig, börjar jag inte sju då?

Fasiken Aviendha, hittar du en hjärnbit vid domkyrkan så är den min.

 Kerstin 

 

Aviendha
11/23/09, 11:22 PM
#8

Damit! Jag som hade hoppats på att ingen skulle anmäla den saknad, jag behövde den verkligen! :P

kerstinjo
11/23/09, 11:25 PM
#9

Tungan uteTänk på att den är välanvänd och fullproppad med saker från förr i tiden.

 Kerstin 

 

Aviendha
11/23/09, 11:31 PM
#10

Jag lovar att vårda detta ömt! Ska lägga den på en hög hylla så illrarna inte drar in den under soffan :P

Upp till toppen
Annons: