Annons:
Etikettpositiva-negativa
Läst 3870 ggr
David
11/1/09, 5:25 AM

Negativa tråden November 09

Att vara besegrad är ofta ett temporärt tillstånd. Att ge upp gör det permanent.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
Emelie-E
11/1/09, 11:09 AM
#1

Allt är negativt. Allt allt allt..

Hela veckan är proppad med möten. Jag vet inte hur jag ska ta mig dit eller hur jag ska kunna betala för dem.

Datorsladden börjar att ge med sig. Och inte nog med det, så har fläkten på datorn lagt av igen! Vi bytte den i sommras.

Jag går snart under.

StickyKitten
11/1/09, 3:50 PM
#2

Min pojkvän åkte iväg till Indonesien idag och är borta i 7 veckor!

Vi brukade umgås nästan varje dag och han är verkligen min närmaste vän, så det kommer att bli tråkigt och inte många skratt framöver tror jag ._.

Aviendha
11/1/09, 5:00 PM
#3

Stress, ånget och likgiltighet. Mssor att göra och jag har redan sprungit marathon.

HannaM
11/1/09, 6:20 PM
#4

Stressad, av ingen anledning alls.Sitter och känner hur hela kropen är på helspänn och beredd på flykt. Ångest. Och en förbannad likgiltighet. Så slö som jag är nu var det länge sen jag var. Orkar inte formulera orden i munnen, går långsamt, fumlar med fingrarna. Näe. Fy

flikkan77
11/1/09, 6:49 PM
#5

Det är negativt att en underbar helg har tagit slut.

"You just have to belive…"

Salladshataren
11/1/09, 7:05 PM
#6

Vargjävel!! Skrikandes Hoppas att någon skjuter den eller kör över den Obestämd

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Annons:
vyria
11/1/09, 10:42 PM
#7

Min fot har börjat krångla igen så det blir att hoppa på kryckor några dagar Gråter

Emelie-E
11/1/09, 11:06 PM
#8

Hade urinvägsinfektion för ca 3 veckor sedan. Den är tillbaka nu! Och den känns hundra gånger värre Rynkar på näsanGråter

vyria
11/2/09, 1:59 PM
#9

Vaknade imorse och mådde så bra (förutom kryckorna) och var på ett strålande glatt humör. så tänkte jag gå in här och skriva något positivt och vad händer?

Internet funkade inte…. har suttit i 2 timmar med teknisk support i telefonen. så nu är dagen förstörd.

Blir så J***a trött!

Emelie-E
11/2/09, 9:45 PM
#10

Idag har det varit en bra dag. Jag klarade av att träffa två olika läkare själv + en sjuksköterska. Och nu på kvällen så rasar allt. Ångesten kväver mig. Jag får ingen luftGråter

Bergspuman
11/2/09, 9:49 PM
#11

Jag är tröööööötttt………. å måste upp tio i fem imorgon bitti o ska till Skåne över dagen, hemma runt 22 på kvällen, fy fan vilken jävla dag, fattar inte hur jag ska orka…

fridaas
11/2/09, 9:51 PM
#12

Vågade inte ringa vårdcentralen idag heller, så vågar inte be om att få någon annan att prata med.. men men..

Orkar heller inte med min pappa och den delen av släkten för tillfället, men vill inte säga upp bekantskapen med dem heller.. men orkar inte vara social mot dem just nu..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Cochon
11/2/09, 11:55 PM
#13

Mår skit och vet inte vad som händer och jag saknar någon, men jag vet inte vem…

#11 Jag bor i Skåne, du kan komma en sväng bort ti mig och få lite fika kanske Flört

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
Bergspuman
11/3/09, 6:44 AM
#14

#13 Hi hi! Fast jag ska till en ort nära Ängelholm, och så är det jobb… men tack för inbjudan! :-)

fridaas
11/3/09, 10:26 AM
#15

Mår illa och har ont i huvudet, är inte alls på humör för någonting, speciellt inte att gå ut, men har man skaffat hund så har man.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

KadjaNina
11/3/09, 2:30 PM
#16

Vill operera om mig själv. Jag hatar mitt utseende. Jag ser ju att jag är ful :( Egentligen är det nog självkänslan jag bör bättra på men det känns inte som att jag kommer bli nöjd med vissa grejer ändå även fast självkänslan blir bättre.

isa
11/3/09, 7:53 PM
#17

Negativt är att jämt vara så fruktansvärt trött hela tiden.

isa
11/4/09, 5:19 PM
#18

Negativt är att jag har så lite ork över till att sitta framför datorn och vara härinne på kvällarna nuförtiden. Efter mitt heltidsarbete, och resor till och från arbetet är jag totalt slut och tömd på krafter när jag kommer hem. Jag bara ligger i soffan och glor på tv:n en stund varje kväll, sen sover jag som en stock.Nu kikar jag in en snabbis ifrån jobbet.

Jag saknar er.

kram isa

kerstinjo
11/4/09, 6:41 PM
#19

Jag har huvudvärk!! Hihi, precis som om det skulle vara något att gnälla över?Obestämd

 Kerstin 

 

vyria
11/4/09, 7:50 PM
#20

Vi har fått snö här och vi måste köpa nya vinterdäck men har inte råd Gråter

Annons:
flikkan77
11/4/09, 7:51 PM
#21

Är helt trött av min nya medicin som ska göra mig pigg…

"You just have to belive…"

fridaas
11/4/09, 7:56 PM
#22

Celine har kissat inne 2gånger idag >_<

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

HannaM
11/4/09, 11:33 PM
#23

seg och trött och inte alls sugen på att gå upp tidigt imorgon och ha boendestödet här..

flikkan77
11/5/09, 9:45 AM
#24

Vet inte hur eller vad jag ska och kan äta längre…

"You just have to belive…"

Jenahbella
11/5/09, 12:56 PM
#25

den här månaden började med att jag fick avliva min älskade lousan, (min iller) :( 
får hoppas att de blir en bättre fortsättning på november iaf..

flikkan77
11/5/09, 1:11 PM
#26

Mår illa… känns som om hela huset bara snurrar. Vet att det är en biverkning av medicinen men det gör mig inte mindre illamående.

"You just have to belive…"

KadjaNina
11/5/09, 4:38 PM
#27

Jag saknar mamma :'( Drömde att allt var som förut och det var så verkligt. Hon pratade och var glad. Önskar att det här bara var en mardröm.

Annons:
vyria
11/6/09, 6:20 PM
#28

Min syster kommer och hälsar på på söndag… Är jättenervös för jag har inte pratat/träffat henne sen jul och vi skildes väl inte direkt som vänner om man säger så.. får hoppas att det slutar positivt

flikkan77
11/6/09, 9:12 PM
#29

Har varit yr och mått illa hela dagen och har en huvudvärk som inte piller hjälper emot. Piss!

"You just have to belive…"

vyria
11/8/09, 10:04 AM
#30

Har så fruktansvärt ont i magen… det känns nästan som mensvärk men det kan det inte vara. Kan må hur bra som helst i flera timmar sen rätt vad det är hugger det till och då viker sig nästan benen. *suck*

isa
11/8/09, 6:04 PM
#31

Kag har skrivit det förut och jag skriver det återigen:

Negativt med egoistiska människor i min närhet. Men talar jag inte med dom, så har jag ingen att tala med alls. Känns som att välja mellan pest och kolera…….

fridaas
11/8/09, 9:08 PM
#32

Illamåendet har kommit tillbaka…

Fick en massa skit idag för att jag skaffat hund, dessutom en dalmatinerblandning som första hund.. jag vet att det är mkt jobb, att de är speciella osv. Och att det inte bir bättre  av att hon är rädd för allt och alla osv. JAg vet allt det.. men jag tror att jag kommer klara det och att jag behöver en hund med utmaning i..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

flikkan77
11/9/09, 9:44 PM
#33

#32 Ärligt talat så finns det ingen hundras som egentligen lämpar sig som första hund. Man ska alltid ha en annan hund först, i alla fall om man ska lyssna till de där som tror sig kunna.Flört

Är instruktör och har sett rätt mycket och en dalmatiner är inte värre än andra raser, bara man själv vet vad man har i kopplet och vilka förutsättningar man har ihop med sin hund så brukar det mesta ordna sig.

Lycka till med din vovva!

"You just have to belive…"

flikkan77
11/9/09, 9:48 PM
#34

Har läst 7 böcker av samma för fattare och nu är de slut! Känns helt tomt. Måste läsa för att kunna sova men vad ska jag läsa nu?

"You just have to belive…"

Annons:
Salladshataren
11/9/09, 9:53 PM
#35

Jag börjar bli sjuk Rynkar på näsan Tror jag iallafall Obestämd

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

fridaas
11/9/09, 10:57 PM
#36

#33 Tack det känns faktiskt skönt att höra någon säga något positivt om det.

Negativa idag är att jag har världens huvudvärk..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Emelie-E
11/9/09, 11:05 PM
#37

Tog slut med pojkvännen idag. Känner mig rutten. Men det är bara pga att han har tryckt ner mig i en månads tid nu.

Jenahbella
11/9/09, 11:10 PM
#38

#37 stor kram till dej!! hoppas de känns bra snart ändå! 

idag flyttade sigge, en av mina illrar, känns tomt nu.. har bara en av tre kvar.

Emelie-E
11/9/09, 11:15 PM
#39

#38 Tack =) Jag hoppas med att det snart kommer kännas bättre. Vill inte gråta över en sån idiot.

Jenahbella
11/9/09, 11:20 PM
#40

#39 nee men ibland kan de va skönt att bara få gråta ut ändå :) 
bara för att få ut alla känslor, vare sig man e ledsen eller arg eller nånting annat. :)

Emelie-E
11/10/09, 10:33 AM
#41

#40 Jo, men jag orkar verkligen inte.

Vaknade för en halvtimme sedan, dröjde inte länge innan tårarna kom. Har dessutom ont i halsen idag, och jag har ett förbaskat möte att gå till! Funderar på att skita i det idag. För jag kommer bara sitta där och gråta ändå :(

Annons:
vyria
11/10/09, 10:34 AM
#42

har jätteont i magen

vyria
11/10/09, 12:36 PM
#43

Skickade ett mail till några som sökte fodervärd till en så underbart vacker hund för några veckor sedan men har inte fått något svar Rynkar på näsan

Dom kunde väl iaf skriva nej tack om de inte är intresserade…

Salladshataren
11/10/09, 12:53 PM
#44

Jag har huvudvärk

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

fridaas
11/10/09, 6:39 PM
#45

Celine (hunden) har kissat i soffan, igen.. Och Banditen (illern) har både kissat och bajsat på vardagsrumsgolvet och sovrumsgolvet.

Och jag har inget potatismjöl hemma, som pappa och hans fru alltid använder när det hänt en olika på textiler hemma..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

KadjaNina
11/10/09, 7:17 PM
#46

#43 Har du ringt dem? En del svarar inte på mail.

vyria
11/10/09, 7:50 PM
#47

#46 de ville endast ha första kontakten via mail

Bergspuman
11/10/09, 8:49 PM
#48

Negativt är att jag inte vet hur man monterar upp högtalarsystemet, måste nog vänta tills exmaken kommer hit, han har lovat hjälpa mig (och har hållt på med stereoakustik i runt 40 år…)

Annons:
HannaM
11/10/09, 11:34 PM
#49

Jag fryser och känner mig på-väg-att-bli-sjuk-ruggig och så den där jäkla ångesten och magen och näe.

KadjaNina
11/11/09, 12:45 PM
#50

Jag fick IG på dataprovet fast jag gjorde allt som stod där. Jag blir så himla arg. Dessutom har läraren gett mig ogiltig frånvaro fast jag varit sjuk, varit hos tandläkaren, möte på sjukhuset osv. Han hoppar även alltid över mig när jag behöver hjälp och går till någon annan. Jag skiter snart i datakunskapen!

Salladshataren
11/11/09, 1:46 PM
#51

Jag har så sjukt ont i kroppen Skrikandes Håller på att bli sjuk… Fortfarande

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

HannaM
11/11/09, 2:00 PM
vyria
11/11/09, 2:42 PM
#53

#52 jag med *suck*

fridaas
11/11/09, 6:32 PM
#54

Har världens mensvärk som håller på att dö på mig, iprenen är slut.. och jag orkar inte ta mig till ett apotek..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Salladshataren
11/11/09, 7:06 PM
#55

Jag mår sämre Rynkar på näsan

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Annons:
niffen
11/11/09, 7:28 PM
#56

Måste plugga men orkar inte, och egentligen har jag ju en anledning men jag orkar ju sitta här så jag orkar läsa en jävla hemkunskapsbok. Fy fan vad jag hatar mig själv.

Fick precis reda på att mitt diskbråck inte var ett diskbråck och det suger så jävla mycket även om man kan tro att det ska vara tvärtom… Nu kommer jag inte få någon hjälp alls, mina smärtstillande kommer tas ifrån mig och jag ska få klara mig på alvedon. Yeah right.
Ont i hela kroppen har jag också efter svininfluensavaccinet igår, huvudet dunkar och jag bara gråter och gråter och gråter….

Min jävla rygg, min jävla skola, min jävla mamma som inte kunde bry sig mindre, mig jävla själv! FAN vad arg jag är på allt och alla men jag orkar inte göra något….. Hade jag inte haft feber hade jag sprungit några varv runt huset.
Nej, juste… jag har ju ont i ryggen också… fast ingen tror på mig… jag borde inte ens leva…

Så skriver jag jättemycket också, vem vill läsa allt det här?

Emelie-E
11/11/09, 9:58 PM
#57

Tjoohoo vad mitt humör pendlar! Arg, glad, ledsen, glad, ledsen, arg, glad. Gaah, det är jobbigt!

fridaas
11/12/09, 12:20 AM
#58

Jag blir så trött på alla som klagar på mitt val av hund.. varför kan ingen i min närhet säga någonting positivt om dalmatinern?!

Och kollar man runt på nätet, så är det ännu mer negativa saker där om dalmatinerna.. vilket gör mig ledsen just nu, speciellt när hunden och jag har fått en massa bakslag idag, så nu är vi nästan tillbaka där vi började.. Rynkar på näsan

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

flikkan77
11/12/09, 10:44 AM
#60

#58 Bakslag är fullt normalt så det tror jag inte du behöver oroa dig för. Stegen framåt kommer att gå fortare än förra gången.

Det är rätt ofta man får tänka om lite och börja om från början när det gäller hundar. Min Saluki på 11 år kan ibland glömma saker hon kunnat som valp och då är det bara att börja om igen ett tag. Visserligen tror jag hon börjar bli lite senil.. Flört

Är din hund en renrasig Dalmatiner eller en korsning?

En positiv sak med just Dalmatiner är att de inte har så stor jaktlust. I alla fall tycker jag det är positivt. Glad

"You just have to belive…"

fridaas
11/12/09, 12:02 PM
#61

#60 Hon är en korsning mellan dalmatiner och några få % bordercollie, men hon verkar inte någon som helst vall i sig, vilket känns skönt.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

zmulan
11/12/09, 1:27 PM
#62

Trött på samhället som dömmer ut mina förmågor inann de ens är testade…..

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

Annons:
flikkan77
11/12/09, 5:13 PM
#63

#61 Vilken rolig korsning! Glad Tror inte jag träffat på en sådan förr. Kan tänka mig att hon kräver rätt myket och är rolig att arbeta med.

"You just have to belive…"

fridaas
11/12/09, 5:36 PM
#64

#63 Jodå hon är rätt krävande till och från, men samtidigt en riktig soffpotatis. Nu har vi inte kunnat jobbat så mkt då hon är rädd för precis allt och alla. Men det blir bättre för var dag Glad utan när vi har bakslag då.. men deet får man leva med.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

flikkan77
11/12/09, 6:10 PM
#65

#64 Soffpotatishundar är rätt trevliga! Tråkigt att hon är en räddis bara. Har ingen aning om hur mycket du kan om hundar, men jag hoppas det går bra för er!

Går du någon kurs eller så med henne?

"You just have to belive…"

fridaas
11/12/09, 6:16 PM
#66

#65 Jodå det är mysigt, just nu ligger hon och sover med huvudet i mitt knä. Kan väl egentligen inte så jättemkt, dessutom är det min första hund, men jag läser, frågar och får väldigt mkt råd från min moster bl.a. som är uppvuxen med hundar och även av vänner som har hundar.

Vi har inte börjat någon kurs än, då jag bara haft henne i 2veckor ungefär. Men tanken är att vi ska gå en grundkurs om vi hittar någon :)

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

flikkan77
11/12/09, 6:24 PM
#67

#66 Börja leta efter någon klubb och ställ dig i kö redan nu så att du säkert kommer med i någon kurs till våren.

Tror nog du reder ut det! Bra att du har din moster och dina vänner med. Håller tummarna för er!

Och skulle någon säga dumma saker om ditt val av ras så visar det bara hur okunniga de är själva. Det är bättre att stötta än att prata ont om folk! Glad

"You just have to belive…"

flikkan77
11/12/09, 8:01 PM
#68

Mår konstigt… Undra om det är sertralinet eller jag själv?

"You just have to belive…"

vyria
11/12/09, 8:38 PM
#69

har suttit vid en dator hela dagen utan läsglasögonen…. börjar få ont i huvudet.

Annons:
KadjaNina
11/12/09, 8:48 PM
#70

Jag var med på nyheterna idag. Efter att jag hade intervjuats så tänkte jag ringa mamma men det går ju inte :( Jag saknar henne. Hon hade blivit så glad, varit stolt över mig och kramat mig. Hon hade absolut kollat det. Det är så tungt när det kommer till grejer som jag vet att hon skulle velat se och göra. :(

niffen
11/12/09, 10:40 PM
#71

Har suttit framför dator hela dagen idag och igår med några sovpauser när jag egentligen skulle pluggat… så trött på mig själv…  :(  SLÖ!

isa
11/14/09, 3:49 PM
#72

Negativt är en förkylning som är på väg . Hoppas min kur med röd solhatt kan stoppa den.

flikkan77
11/14/09, 3:51 PM
#73

Vi fick avliva en ormbebis igår. Inget trevligt alls…

"You just have to belive…"

kerstinjo
11/14/09, 4:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#74

#58 Det är ditt val och visserligen är Dalmatinern en jobbande hund oc behöver kunna få sträcka ut sig ibland och få springa.

Men alla hundar behöver jobba, så det är inget konstigt med det.

På kortet Alfons Pitbull/Dalmatiner, vacker som få.

 Kerstin 

 

Denna kommentar har tagits bort.
vyria
11/14/09, 6:45 PM
#76

#74 hi hi så söt

Första tanken som kom när jag såg bilden var "slemmigt men mättande"

Annons:
Katarina
11/14/09, 8:21 PM
#77

#74 Stendiggar Alfons!!

fridaas
11/14/09, 8:39 PM
#78

#74 Ja precis och ut och springa får hon, åker till en rasthage för hundar som inte ligger allt för långt bort och släpper henne där på kvällarna när det inte är några andra hundar där, så springa får hon.

Och när hon börjar lyssna på inkallning så blir det ännu bättre :)

Och Alfons är gudomligt vacker!

Negativa idag är att jag ska vara fylleschaffis.. problemet är att jag måste in på det stället alla ska till, för det är för långt att åka i fram och tillbaka.. massa folk på en alldelles för liten yta.. folkskräck?! Jag?! japp japp :(

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Katarina
11/14/09, 9:11 PM
#79

Saknar min exman, önskar det kunde bli vi igen men försöker acceptera att det inte kommer att bli så. Vi har varit skilda i snart tre år.

fridaas
11/15/09, 12:46 AM
#80

Bröt ihop på vägen hem efter att jag släppt av alla som skulle ut till raggarkåken..

enda positiva är att jag slapp följa med dit.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

HannaM
11/15/09, 12:49 AM
#81

jag spelade match halv fyra, kom hem sju och hade ätit två mackor på hela dagen, duschade, orkade inte klä på mig utan gick och la mig.. blev uppkörd eftersom vi var tvugn att åka och hämta mediciner i stan, tänkte försöka se om något som inte var en donk hade öppet men icke.. ville inte ha hamburgare ås jag köpte en macka på ica och höll jonathan sällskap.. mackjäveln had en möglig gurka, in och byta och fick en som bara så så död ut att jag vägrade äta den, summa.. hannas middag blev fyra pommes och sen en bit bröd utan pålägg en banan och en chokladbit på ok

David
11/15/09, 1:46 AM
#82

Jag går en match mot vår underbara torktumlare igen! Är inne på drygt andra timmen nu med sockor och kalsonger. SÅ svårtorkat är det inte. Hade bannemig gått fortare att ta varje socka och springa ett par varv runt huset och torka dem i luften…

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Emelie-E
11/15/09, 4:28 AM
#83

Ey, nästan så man blir sur. Här lovas man sovplats, men i sista stund så näe, du får åka hem istället -.- Tack för den..

Annons:
KadjaNina
11/15/09, 4:16 PM
#84

Saknar min mamma något så hemskt mycket :(

fridaas
11/15/09, 7:22 PM
#85

Jag måste se över mina matvanor, nu har det gått 28timmar sen jag åt.. jag är inte hungrig.. men mitt humör är åt skogen..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

vyria
11/15/09, 7:25 PM
#86

Har så jäkla ont i hela kroppen och kan knappt röra mitt högra lillfinger

HannaM
11/15/09, 10:38 PM
#87

Somnade i eftermiddags och vaknade vid halv nio och mådde inte ett endaste dugg bra.

KadjaNina
11/16/09, 12:55 AM
#88

Jag mår skit just nu. Ingen förstår mig, ingen vill förstå mig. Alla tycker mitt dåliga mående bara är svammel. Ingen lyssnar heller. Är så less på att vara osynlig.

Emelie-E
11/16/09, 1:04 PM
#89

Dålig dag. Riktigt dålig dag.

Jag sitter här med tårar som vill rinna. Mamma ropar på mig stup i kvarten.
Jag vet vad det beror på idag. Jag vet varför jag mår så här. Och jag ska göra något åt det. Så fort jag får det jag vill ha, så är det bra sen.

Bergspuman
11/16/09, 1:20 PM
#90

Trött på dum farsgubbe… Men han sitter iofs 60 mil härifrån o har sin sambo så jag slipper ju bry mig i det dagliga iaf.

Annons:
isa
11/16/09, 2:02 PM
#91

Negativt är att när man bjuder hem en människa lägger fram bordsunderlägg till glasbordet så ställer hon kaffekoppen och tallriken bredvid underlägget.

Jag säger åt henne att underlägget är till för att användas…….men hon säger att hon "glömmer bort" det. Då frågar jag hur man kan glömma bort något som står mitt framför ögonen, och då blir hon sur och säger att man inte får röra sig hemma hos mig……

Och varje gång hon sätter ner kaffekoppen så smäller det till i glasbordet för hon ställer ner koppen för hårt + har fötterna på glasbordet, fast jag gång på gång ber henne att inte göra så.

Jag frågar henne om hon inte hör själv hur det "knäpper till" i glasbordet när hon sätter upp fötterna, det kan ju spricka!!"!

Jag har sagt så många gånger att mitt glasbord är gammalt och jag är rädd om det. Det är mycket fint, med bara en repa ifrån min katts klor, eftersom jag själv alltid använder underlägg. Men det respekteras inte.

Det är inte ofta hon får komma hem till mig, och snart får hon inte komma alls!

Katarina
11/17/09, 11:16 AM
#92

Tror jag håller på att få grisflunsan… Diffust ont i kroppen, snörvlar,hv-värk.

Var förbi en vän i fredags som hade svininfluensan. Hon var helt förtvivlad, och hade dessutom slut på snus, och ingen som kunde handla åt henne.

Dumt nog gick jag in på en kopp kaffe.

vyria
11/17/09, 7:21 PM
#93

tror jag har förskylning på g…

evrekaw
11/17/09, 8:46 PM
#94

Regn, regn, regn…

Fått ny medicin för att hantera depressionen som alltid smyger sig på när mörkret kommer… Helt paj i magen av den - tror jag har sår i baken vid det här laget. Men det ska gå över… *morr*

Försöker trots allt gå och jobba trots att det faktiskt, just nu, är bokstavligt talat skit med mig…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

niffen
11/17/09, 10:57 PM
#95

Jag vill sluta äta glass och börja träna, men har så ont i ryggen så jag KAN inte träna.

Och glass är ju gott…..

Cochon
11/17/09, 11:01 PM
#96

Allt känns så jävla tråååkigt, vill bara frösvinna…
Jag känner mig ensam :(

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

KadjaNina
11/18/09, 11:16 AM
#97

Har försovit mig! Hatar att försova mig för då känns det som att hela dagen är förstörd. Är arg på mig själv för att jag inte klev upp när klockan ringde.

Annons:
Salladshataren
11/18/09, 11:38 AM
#98

Suck, det är en person på iFokus som jag avskyr Obestämd Han finns överallt, varför kan han inte hålla sig på sin egen sajt? Skrikandes Vill bara spy på den personen, usch!

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Emelie-E
11/18/09, 5:29 PM
#99

Tror jag börjar bli sjuk :(

vyria
11/18/09, 7:10 PM
#100

regn, blåst och mörker… konstigt att man är trött lixom

fridaas
11/18/09, 11:14 PM
#101

Stekpannan och jag bråkar, den brände mig 4ggr under tiden som jag gjorde mat.. min finger gör ont..

Sen så retar djuren gallfeber på mig just nu, hunden ligger under sängen och skäller, illern hällde ut allt vatten på golvet, bajsade precis brevid lådan fast den var nytömd och bet mig i mitt onda finger -.-'

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

niffen
11/18/09, 11:27 PM
#102

Jag vill inte bo i Sverige.

Katarina
11/19/09, 6:31 PM
#103

Trampade i klaveret och sårade en vän, det blev hur plumpt som helst.

KadjaNina
11/19/09, 6:35 PM
#104

Är så fruktansvärt arg! Har inge nikotin, hela dagen är förstörd :'(

Annons:
Bergspuman
11/19/09, 8:23 PM
#105

Har nackspärr AAARRRGHHHHH. Min dumma gamla skada från 1991 i vänster deltoidmuskel bråkar igen!

niffen
11/19/09, 11:13 PM
#106

Älskade plastfarmors cancer har inte blivit bättre…. fy fan vad livet är orättvist.

Emelie-E
11/20/09, 3:14 PM
#107

Idag har man besök av ångest och oro. Hade gott kunnat vara utan..
Kommer bli en jobbig helg :(

KadjaNina
11/21/09, 12:12 AM
#108

Saknar min mamma. Det gör så ont att lämna henne ensam på sjukhuset. Önskar hon kunde säga något åt mig när jag är där. Vet att det är dumt av mig att hoppas eftersom det är omöjligt. :(

Emelie-E
11/21/09, 7:15 PM
#109

Huvudvärk!! :(

fridaas
11/21/09, 7:40 PM
#110

Hundfan kissa på golvet igen >_<

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

niffen
11/21/09, 8:15 PM
#111

Gymnasievalet är svårt… ingen tror att jag kommer förverkliga mina drömmar så de tycker att jag ska välja ett "säkert" val….
Och saker kostar pengar… varför är det så? Varför är vissa födda med skeden i mun? Andra jobbar och sliter hela livet för att uppnå sina drömmar och "bla framgångsrika" men… äsh jag vet inte ens hur jag ska avsluta den meningen. Jag vill ha någon som peppar mig och som stödjer mig angående mitt gymnasieval. Bläää….

Annons:
sayuri
11/22/09, 1:38 PM
#112

känslor är inte min grej …

Emelie-E
11/22/09, 8:26 PM
#113

Jag är så sjukt trött!

niffen
11/22/09, 8:34 PM
#114

Läxor…. orkar inte göra dom….

fridaas
11/23/09, 1:43 PM
#115

Arbetsförmedlingen har skrivit av mig igen, trots att jag ringde och förklarade förra veckan att jag inte kunde komma pga av feber och de sa att jag skulle komma in imorn istället Skrikandes

Så nu kommer soc börja strula oxå Gråter

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

fridaas
11/23/09, 6:22 PM
#116

Allt bara krånglar och jag orkar inte längre.. bröt ihop på bussen totalt…

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Bergspuman
11/23/09, 8:27 PM
#117

Ont i huvet. Orkar inte diska ikväll, ska lägga mig tidigt istället och hoppas sova gott.

En mysig grej mitt i eländet, min älskling sov i min säng i natt så jag ska snufsa in hans doft innan jag somnar… Glad

vyria
11/23/09, 10:48 PM
#118

känner mig febrig och har frossa…. inge bra när valpen precis kommit hem

Annons:
Salladshataren
11/23/09, 11:39 PM
#119

Jag längtar INTE tills pojkvännen åker till USA

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

fridaas
11/25/09, 2:15 AM
#120

Jag är arg, på vad vet jag inte, är bara allmänt j*vla urarg… i 3dar har jag bara gråtit, nu är jag bara arg..

Vill slita, slå, sparka och skrika.. Skrikandes

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Katarina
11/25/09, 4:12 PM
#121

Haft det riktigt jobbigt en vecka nu.

isa
11/25/09, 9:50 PM
#122

Negativt att våran chef är jättegrinig emot oss alla nu. Det är inte vårt fel att han mår dåligt av nån anledning som han inte vill berätta.Visst kan man må dåligt, men man behöver inte vara otrevlig och låta det gå ut över andra.

sayuri
11/25/09, 11:35 PM
#123

Seg dag idag, det har utan tvekan blivit aldeles för mycket krav på mig just nu …

niffen
11/26/09, 12:42 AM
#124

jag är trött…

Bergspuman
11/26/09, 12:17 PM
#125

Det enda negativa jag kan hitta är att jag inte får träffa min älskling i helgen, han är bortrest pga konserter han ska gå på. Men man får längta istället… Glad Å jag har saker att göra på egen hand.

Annons:
KadjaNina
11/26/09, 2:05 PM
#126

Har vaccinerat mig mot svininfluensan iförrgår och har fortfarande sjukt ont i kroppen!!

Salladshataren
11/26/09, 3:30 PM
#127

Att alla kan skaffa hund men inte jag! Skrikandes

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Emelie-E
11/26/09, 3:33 PM
#128

#127 Jag håller med! Min syster har en hund som hon inte kan ha kvar. Jag vill ha honom men får inte för mamma! :(

Salladshataren
11/26/09, 3:39 PM
#129

#128 Tråkigt :(

Vi har en hund, som står på pappa. Jag tror den hunden vi har nu skulle faktiskt bli glad att det kommer in en hund till. Men neeeeeeeeeeeeeeej, då kan den nuvarande hunden bli bortglömd pga av den nya…

Och päronen tycker bara att jag kommer axla på dem ansvaret på dem ang den nya hunden.

Men vem fan har axlat ansvaret på vår nuvarande hund?! Vem är det som tar hand om honom? Vem är det som går ut med honom för det mesta? Vem är det som underhåller hunden? Vem är det som anmäler honom på kurser?! Jo, JAG gör det, för ingen annan bryr sig!!! Skrikandes

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

sayuri
11/27/09, 2:01 AM
#130

Jag kan inte koppla av, borde sova men går på som en duracellkaning hög på koffein… det är tortyr det här!

Emelie-E
11/27/09, 8:17 AM
#131

Uh, somnade så sent igår efter nyheten man fick, så är sjukt trött nu! ;/

sayuri
11/27/09, 3:10 PM
#132

Jag försov mig idag…satt och ugglade här poå iFokus aldeles för länge märker jag.

Annons:
isa
11/28/09, 8:57 PM
#133

Negativt med människor som bara hör av sig när de vill ha hjälp med något, och aldrig ringer annars.

För övrigt kan nämnas att de fick ingen hjälp av mig, för jag får aldrig nån hjälp av dem. Fast det kanske jag ska skriva i den positiva trådenObestämd

Salladshataren
11/29/09, 9:40 PM
#134

Saknar allt och alla!!!!

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Katarina
11/29/09, 9:59 PM
#135

Min mobil saknar täckning! Ingen susning om varför. Har provat både att starta om och att ta ut batteriet. Har ju ingen fast tfn……

Musiken
11/30/09, 4:08 PM
#136

Allt havererar. Skolan och forhallandet haller pa att ga at pipsvangen. Hittade nagra kartor med min gamla medicin och funderar pa att borja igen for att forhoppningsvis orka ta tag i saker och ting.

niffen
11/30/09, 10:24 PM
#137

Har suttit och gråtit den senaste timmen för att det är så mycket att göra…. ändå sitter jag vid datorn… Sex prov och två inlämningar den här veckan! Underbara jävla skola alltså! Intelligent planerat… FAAAAN!

sayuri
11/30/09, 10:56 PM
#138

Allt rasade för mig igår…

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: