Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1497 ggr
vyria
11/9/09, 1:49 PM

OT otäcka drömmar

Jag har de senaste veckorna haft väldigt otäcka drömmar om att jag dör.

att jag blir knivstucken, skjuten, misshandlad till döds, strypt eller så drömmer jag att jag blivit sjuk och dör i min säng. jag kan även se min egen begravning.

Jag drömmer inte detta varje natt men några nätter i veckan. och jag vakna liksom inte upp som jag brukar göra när jag har en mardröm utan det uppspelar sig liksom som en film som spelas upp och när begravningen är slut så fortsätter jag bara sova…

Det har inte hänt något som gör att jag börjat tänka på döden eller hänt något hemskt.

Någon som är bra på drömtydning eller har några andra ideér?

för detta börjar bli riktigt obehagligt

Annons:
[YlvaP]
11/9/09, 3:56 PM
#1

Har du börjat med någon ny medicin? Det kan ge otäcka drömmar.

vyria
11/9/09, 4:37 PM
#2

den senaste medicinen jag börjat med är lyrica men den har jag ätit i ett halvår nu

JenRode
11/9/09, 6:22 PM
#3

Oftast är det så att när du drömmer mardrömmar så har du något ogjort eller något som inte är avslutat.. Så har det varit för mig iaf

vyria
11/10/09, 10:36 AM
#4

Jag har ju snarare avslutat oavslutade saker de senaste veckorna…

Inatt fick jag huvudet inslaget med en sten då vaknade jag faktiskt och skrek fan va äckligt det var

JenRode
11/10/09, 11:23 AM
#5

ok.. ush förstår dig! Stackars dig! Har haft sånna perioder själv fast då drömde jag bara mardrömar tre nätter i sträck och jag tyckte det var jobbigt.. förstår hur du har det, hoppas det slutar snart!

vyria
11/10/09, 12:25 PM
#6

Hoppas jag oxå för nu börjar jag nästan bli rädd för att sova utifall att det blir just den natten som jag drömmer om sånt här.

Börjar oxå bli rädd för att jag faktiskt inte kommer vakna alls.

Annons:
JenRode
11/10/09, 2:37 PM
#7

asså jag tycker så synd om mig! hmm.. minns att jag såg nån dokumentär på TV om en tjej som drömde mardrömmar VARENDA natt.. hon hade gjort det i tyå nått år eller så.. Hoppas inte det händer dig!

vyria
11/10/09, 2:40 PM
#8

Jag har redan varit med om den biten dock är det många år sedan och inte alls liknande de här drömmarna.

Nej det tillräckligt med 3-4 nätter i veckan Usch!

Upp till toppen
Annons: