Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 1208 ggr
Cochon
10/25/09, 7:48 PM

Vad är det som händer....?

Halloj!

Vad är det som händer med mig?
Jag är full av krut och kan prata hur mycket som helst om vad som helst, och jag är helt enkelt inte jag, kan inte kontrolera över mina handlingar längre, och är ofta efter klok, t.ex "jag borde nog inte ha snackat så mycket innan"…
Dem närmaste dagarna nu i skolan har jag inte kunnat konsentrera mig och jag har pratat så mycket och varit så full av krut att mina vänner har blivit riktigt irriterade på mig…

Dess utom känner jag mig sårad, sårad av en vän jag har haft sedan dagis…
Det var när jag satt i soffan i skolan till sammans med henne och några andra, så kommer en annan tjej och säger "Tjatja" och jag svarar "Frågetecken" (jag har unika sätta att berätta för folk att jag tycker det var något mysko i ett sådant sammanhang), detta var nog första gången som jag hade kontakt med henne.., hon for upp i taket direkt (vet inte varför) och började kränka mig, säga att jag var ful och att hon ville slå ner mig (hon är inte stark, men jag hade ingen lust att börja slåss) och vad mer hon nu hade och berätta… sen när hon var färdig med det så gick hon osse sa hon att Alice (hon som jag hade känt sedan dagis) och en annan tjej skulle följa med. Jag som verkligen aldrig skulle tro att Alice skulle följa med henne efter allt hon hade sagt så mycket ont om mig bara satt kvar och såg att Alice och hon andra reste sig och gick med henne! Det låter kanske tramsigt men det var inte det som kom ur tjejens mun som sårade mig, utan det var att Alice gick med henne sen…

Men om man skulle prata med mig och annat så skulle man tro att jag var glad och mådde super, men igentligen så mår jag inte särskilt bra, jag mår skit.

Jag saknar min deprission, helt seriöst, jag saknar att vara nerstämd, för då behöver jag inte känna att jag har irriterat någon… jag känner mig som ett byte, som en hare på ett ny skördat fält… Jag känner… igentligen så vet jag inte vad jag känner, jag känner en del av varje känsla verkar det nästan som…
Varför har det blivit en sådan vändning så här plötsligt? Vad är det som händer?
Tacksam för svar.

Mvh "Cochon"

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
Upp till toppen
Annons: