Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2836 ggr
David
2009-11-10 09:37

Godmorgon 10/11

Godmorgon allesammans!

Vad händer denna dag? Här är det MÖRKT, riktigt mörkt. Var ute och handlade igår runt 17.30 tiden, och bannemig, fick köra med helljus. Men jag ska inte klaga, är rätt skönt att gå omkring och tro att det är natt hela dagarna. Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
flikkan77
2009-11-10 10:31
#1

Idag ska det förhoppningsvis planteras lite fler blomlökar ute. Fast det är inte så trevligt väder. Blåser riktigt kallt!

Behöver åka till biblioteket med.

"You just have to belive…"

vyria
2009-11-10 10:39
#2

Godmorgon.

Har haft hemska mardrömmar inatt och Vaknade med magont så det var ingen rolig början på dagen.

Här är det mörkt med snöblandat regn Hua!

Idag ska det målas glastavlor och förhoppningsvis så får jag massor gjort idag.

LinnB
2009-11-10 11:05
#3

Godmorgon!
Idag tänkte jag tvätta och rensa lite i mitt rum. Har inga speciella planer direkt, vilket är rätt skönt.
Men nu ska jag ut och powerwalka. Rensa skallen lite. :)

Ha en fin dag alla!

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

fridaas
2009-11-10 12:10
#4

Godförmiddag

Idag blir det långpromenad med hunden i regnet, ska se om det kan hjälpa att få upp hennes aptit.. annars blir det väl bara att ta det lugnt sen.

Har äntligen hittat mina försvunna och enormt efterlängtade gycklarbyxor som har varit borta sen i maj. Så jag ska gå omkring i dem hela dagen bara för att det går.

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Emelie-E
2009-11-10 12:37
#5

Jag har bestämt mig för att gå på mötet med sjukgymnasten fast jag mår skit och bara gråter. Kan vara skönt att ha någon att prata med lite.
Hoppas bara mamma kan köra mig dit.

Annars har jag inte mycket planerat. Bara ta det lugnt och försöka tänka så lite som möjligt.

flikkan77
2009-11-10 13:37
#6

Så! Nu är minst 100 lökar planterade. Skönt! Bara några hundra kvar… Känns som om de aldrig tar slut.

Vädret är rätt okej så länge man håller sig inom gården. Kommer man utanför byggnaderna så blåser det kallt. Bara 3 grader idag.

"You just have to belive…"

Annons:
KadjaNina
2009-11-10 14:00
#7

Har skola till tre sen vet jag inte vad som händer. Kanske åker och tränar, ska bleka håret sen vet jag inte. Möjligtvis plugga till ett prov :)

Stephanie
2009-11-10 14:10
#8

Här är det matteprov 15.10 Obestämd Rädd att jag ska glömma allt… Brukar göra det inför prov…

Måste dessutom plugga psykologi och projektarbete. Ooooch egentligen webbdesign också….

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Salladshataren
2009-11-10 15:51
#9

Vaknade med världens huvudvärk idag Obestämd Har varit inne i stan och lämnat papper till arbetsförmedlingen så jag får mina pengar ifrån försäkringskassan…

På väg in till hässleholm stöter jag på två stycken lösspringade hundar. Och det är en rätt så hård trafikerad väg, de bara sprang fram och tillbaka, en av dem höll på att bli påkörd.

Jag och en annan fångde in hundarna. Tyvärr hade ingen av oss koppel och halsband. Så den ena hunden fick ha ett skärp och den andra hunden satte jag i bagageutrymmet, den var så liten så det var bättre att hålla koll på den där.

Ringde till polisens vanliga telefon, kö var det där. Ringde till 112, blev ställd i kö där med till polisen. Stod i kö till polisen i 10-15 min, blev kopplad och sa att jag skulle göra en anmälan om hundarna. Men hallå?! Jag vill inte stå där hela dagen, jag kunde inte ta dem i bilen och den andra tjejen kunde inte det heller! Suck på polisen alltså Obestämd

Till slut kom ägarna, dem blev så glada för att vi hade fångat in dem. Och att dem var oskadda. Hundarna hade tydligen rymt ifrån en inhängnad…

Trevliga hundar, en tik och en hane som inte var så gammal. Tror det var en bulldog och en boxer.

Händelserik dag får man säga…

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

vyria
2009-11-10 17:40
#10

#9 Då har du gjort en MYCKET god insats för dagen!

kerstinjo
2009-11-10 18:05
#11

Har jobbat, men jag har kommit "fel" i dagarna. För i mitt sinne så är det absolut inte tisdag idag.

Så drabbades jag av "mammasyndromet" på jobbet idag. En jobbarkompis, 40 år, skulle uträtta ett ärende och jag frågade av bara farten; Du har väl pengar så du klarar dig nu?

Pust!Glad

 Kerstin 

 

David
2009-11-10 18:16
#12

#11. Får jag låna dig några dagar? Skäms

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

kerstinjo
2009-11-10 18:34
#13

#12 *fniss*, jag fick ett gapskratt till svar. Skrattande

 Kerstin 

 

Annons:
David
2009-11-10 19:21
#14

#13. Jag kan nästan tänka mig det. Skulle gärna varit en liten fluga på väggen… Skrattande

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Salladshataren
2009-11-10 19:47
#15

#10 Ja, ägarna sa hela tiden: Men gud vad snälla ni är som har tagit hand om våra hundar! Skrattande

 

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Upp till toppen
Annons: