Annons:
Etikettakuta-situationer
Läst 5061 ggr
Zaphix
2009-11-06 19:29

Vad ska jag göra?

Jag mår så kasst. Har hänt saker idag som förstört mitt liv kapitalt. Jag vill inte leva längre, men jag är inte heller speciellt sugen på att ta livet av mig. Hade jag haft råd hade nog en självmordsklinik i schweiz varit helt okej.

Jag får inte tag i mamma eller pappa, och har ingen annan att prata med. Är totalt ensam. Vet inte vad jag ska göra. Är rädd för mig själv, vågar inte vara ensam hemma.
Har heller inget körkort så kan inte åka till akutpsyk och få lugnande eller nåt.

Vad ska jag göra? Hur ska jag klara mig? Mår så ordentligt dåligt, bara skakar.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Annons:
HannaM
2009-11-06 19:46
#1

Var bor du? Du kan ju alltid ringa akutpsyk? Eller jourmottagning? jag har blivit hämtad av jouren när jag mått dåligt och inte kunnat ta mig in till akuten själv.

Zaphix
2009-11-06 19:53
#2

Bor i Sundsvall, har googlat men inte hittat nåt telefonnummer till akutpsyk. Ingen aning om de har jourmottagning.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

HannaM
2009-11-06 19:55
#3

Västernorrland

www.lvn.se

**Sundsvall
**090-181871
Dygnet runt

Zaphix
2009-11-07 00:49
#4

Fick tar i mamma och pappa tillslut, så får bo hos dom tills jag börjar må bättre.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

kerstinjo
2009-11-07 01:18
#5

Vad skönt, då slipper du i alla fall att vara ensam.

 Kerstin 

 

evrekaw
2009-11-07 19:45
#6

I Sundsvall finns akutpsyk, avd. 7 som du kan be om i växeln tel. 181000. Vill du åka dit direkt kör du på baksidan av sjukhuset där du tydligt ser skyltar vart du ska.

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Annons:
Zaphix
2009-11-07 21:06
#7

Tack! Är ensam hemma ikväll, och ångesten börjar trappas upp, så bra med telefonnummer ifall att.

Är rädd att bli inlagd bara, mår bättre hemma hos föräldrarna där jag har stöd.. :\

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Upp till toppen
Annons: