Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1542 ggr
kerstinjo
10/18/09, 8:40 AM

OT. Godmorgon!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Till alla som ligger och snusar och sover. Det unnar jag er så gärna. Men jag har drabbats av något slags anti-trötthetssyndrom.

Såg på film halva natten och vaknade nu och är hur pigg som helst. Men inte tusan ska jag gå upp så här tidigt. Om jag kan sätta igång dammsugaren, så kanske jag slipper att vara ensam vaken i huset.Skrattande

Nej, det en ganska rofylld tid. Inga bilar som hörs, nja, inget som hörs alls. Bara en skön tystnad.

Inte ens Marodören Amos, min ständige följeslagare orkade gå upp. Han lyfte bara på huvudet och konstaterade att matte är knäpp.

 Kerstin 

 

Annons:
[aspie]
10/18/09, 10:49 AM
#1

Morning Kerstin. Jag var uppe till klockan 4 i morse. Eller rättare sagt grannen och hennes vilda gäster höll mig vaken så länge. De hade nog fest i nästan 12 timmar. Fattar inte att de måste gapa och skrika och spela så länge i en lägenhet där det är så lyhört Rynkar på näsan

Aviendha
10/18/09, 1:32 PM
#2

Jag tror jag håller med Amos ;)

Så tidigt är inte min grej, men om man väl inte kan sova då så är det rätt rofyllt på sitt sätt.

flikkan77
10/19/09, 8:24 PM
#3

Gick upp 8.25 idag om jag inte minns fel. Har haft en känslomässigt omtumlande dag. Saknar min kompis och hennes familj så mycket! Var hemma hos dem i går förmiddags och bara njöt av livet i 4 timmar. Att vara hemma idag igen känns så kluvet. Vill bo här med min man men jag vill också bo i Laholm med min kompis.

Varför kan man inte dela sig i två?

"You just have to belive…"

Upp till toppen
Annons: