Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2254 ggr
David
11/6/09, 7:56 AM

Godmorgon 6/11

En underbar fredagsmorgon, eller? Skrattande

Lite alternativ frukost här, Saffansgifflar och julmust framför den sista Johan Falk-filmen.

Händer det något skoj för er runt omkring i landet?

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
flikkan77
11/6/09, 9:34 AM
#1

Försöker få det att hända så lite som möjligt faktiskt. Mår riktigt illa från ca 9 till 18 på grund av min medicin. Ryggläge i soffan eller sittandes i en fåtölj är bäst. Kommer knappt igenom en dörr mitt på dagen för rummet bara snurrar….

Ska försöka äta lite nu, för sen blir det svårt att göra det.

"You just have to belive…"

kerstinjo
11/6/09, 9:58 AM
#2

Saffransgifflar o julmust? Hua mig. Gillar inte saffran och läsk tycker jag heller inte om.

Nä, kaffe ska det vara!

Tänkte jag ska städa idag, kanske inte det roligaste, men skönt när det är gjort.

 Kerstin 

 

David
11/6/09, 10:02 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Är inte heller någon läskdrickare, men lite julmust är nästan obligatoriskt…

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

kerstinjo
11/6/09, 10:27 AM
#4

Inte ett dugg avundssjuk. Julmust o saffran är bara blä. För att inte tala om glögg, det är dubbelblä!!

Vichyvatten är gott gottigottgott!Glad Iskallt kranvatten, inte så illa det heller.

Saft är också blä. Juice kan gå ner små mängder.

Lutfisk är blä, bruna bönor är blä. Julmaten är blä. Och Kerstin är i blä-åldern.Oskyldig

*fniss* på julafton så blir det nog oxfilé med något gott till.

 Kerstin 

 

Emelie-E
11/6/09, 10:28 AM
#5

Jag ska alldeles strax sätta mig på bussen och gå på veckans sista möte.
Iskallt inne i mitt rum, vill knappast gå ut Obestämd

HannaM
11/6/09, 5:20 PM
#6

Göra? God morgon? Näe.. helvetes jävla skitdag som man måste vakna till. Trött, arg och grinig.

Annons:
vyria
11/6/09, 6:31 PM
#7

ÅHHHH!!!! Julmust vad gott!!! jag är julmust narkoman. hatar all annan läsk men must är bara ett måste. helst åbros.

men saffran Blä!

flikkan77
11/6/09, 8:55 PM
#8

Usch! Har mått illa och varit yr hela dagen och idag verkar det inte vilja gå över… Fast enligt min sjuksköterska så ska det lätt om någon vecka i alla fall.

"You just have to belive…"

Cochon
11/6/09, 9:15 PM
#9

Ha ha, skolan igen idag, hade ingen lust i morse… :/

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Upp till toppen
Annons: