Annons:
Etikettundersökningar
Läst 2498 ggr
Tavar
10/12/09, 6:41 PM

Fråge-enkätt från psyk

Har fått en fråge-enkätt från psyk om hur jag tycker om min mottagning och min kontaktperson och när jag kolla igenom frågorna kom jag fram till att min motagning suger O.O

Nästan alla frågor de ställer har ett negativt svar, tex "Om du kände oro eller ängslan över ditt tillstånd eller din behandling, hade du möjlighet att prata med din behandlare om det?"

Önskar det fanns ett svar där det stod "Nej, kärringen lyssna inte då hon redan bestämt vad som är problemet".

Funderar på att fylla i den här faktiskt, då det står att den ska vara helt anonym. Någon mer som fått denna?

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Annons:
moondancer
10/12/09, 7:44 PM
#1

Abslut att du ska fylla i den, annars finns det ingen chans att folk får reda på hur det ligger till med din mottagning Flört

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Tavar
10/12/09, 8:01 PM
#2

#1 Japp, är redan klar :P la till några extra, fina kommentarer med.. ska nog fota allt för säkerhetskull, litar inte på männsikorna >.< visst, det står att jag är helt anonym men eftersom det jag skrivit som kommentar kommer kopieras och skickas till min mottagning  vill jag vara på säkra sidan…

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

HannaM
10/12/09, 11:05 PM
Tavar
10/13/09, 12:12 AM
#4

#3 Hoppas du hade lite bättre svar än mina ^^''

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

HannaM
10/13/09, 12:17 AM
#5

Hah njae inte när det gäller läkare=p Eller behandlingsplan eller.. ehm.. jo när det gäller min samtalskontakt, jag känner förtorende för honom! Anser inte heller att läkare eller behandlare har tillräckligt mycket kunskap om min sjukdom, främst adhdbiten, då jag själv fått upplysa som saker.

Vågade inte skriva kommentarer om dom skulle se handstilen vet dom vem det är och jag vill vara anonym.

Tavar
10/13/09, 12:20 AM
#6

#5 Därför jag tänker vara duktig nog att kopiera allt >.< påpekar de något som jag skrivit, då jevlar. Då blir jag riktigt sur. Men tycker mina kommentarer var för viktiga för att strunta i, tex hur de undviker samtalsämnen som inte passar med deras tänkta diagnos.

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Annons:
isa
10/17/09, 3:01 PM
#7

Bra att du fyllt i den och ännu bättre att du la till egna kommentarer + kopierade dem. Kopiatorn är en älskvärd uppfinning! Jag kopierar nästan allt som jag ska fylla i.

Upp till toppen
Annons: