Annons:
Etikettbehandling
Läst 1497 ggr
[aspie]
10/19/09, 1:47 PM

svininfluensans vaccin

OBS! Mycket angelägen information om vaccinet mot svininfluensan.

Du som tänker vaccinera dig, läs detta först för att kunna fatta ett beslut

CMEF.eu Källa: www.cmef.eu

Annons:
[aspie]
10/19/09, 1:51 PM
#1

Pressmeddelande onsdagen den 7 oktober 2009

Svenska myndigheter har nu anmälts till Justitiekanslern (JK) för hanteringen av svininfluensan och kampanjen för massvaccinering.
Svininfluensan och den åtföljande kampanjen för massvaccineringen har blåsts upp i media och fått ett enormt medialt utrymme. Det står inte i proportion varken till spridningen av influensan eller till dödligheten. Däremot är riskerna med vaccinationen potentiellt allvarliga. Många experter är kritiska till detta men de har inte fått
gehör från myndigheterna…. Läs mer

Måndagen den 28 september har frilansskribenten Leif Arnold anmält Regeringskansliets folkhälsominister Maria Larsson, Socialstyrelsens Anders Tegnell, Smittskyddsinstitutets generaldirektör Johan Carlsson,
Myndighet för samhällsskydd och beredskap generaldirektör Helena Lindberg, Läkemedelsverkets generaldirektör Christina Rångemark Åkerman, till Justitiekanslern.

Anmälan innefattar överträdelse mot Nürnbergkonventionen,
Helsingforsdeklarationen och regleringen av etiska principer inom medicinsk forskning där människor är inblandade (World Medical Association), antiterroristlagar, vilseledande information, propaganda, utsättande av individer för fara, brister i samhällsskydd och beredskap samt försumlighet.

I sin anmälan yrkar han på att, den planerade massvaccineringen mot svininfluensan stoppas. I sin anmälan visar han också bevis för att, vaccinet är ett livsfarligt nytt experimentvaccin som allvarligt kan skada befolkningen. Och att myndigheterna systematiskt undanhållit viktig information till medborgarna samt ger uttalanden som är ren propaganda.
Han påvisar även att det förekommer sannolika skäl att vaccinet kommer att ingångsätta en pandemi.. Det föreligger bevis på att svininfluensan saknar sjukdomsalstrande markör, samt att svininfluensan är artificiell och laboratorieframställd. Det finns omfattande bevis, som
påvisar att Världshälsoorganisationen (WHO) pandemi nivå-6 är baserat på fabricerade bevis och manipulation av antalet sjuka och antalet dödsfall resulterat av svininfluensan.

Mer information lämnas av Leif Arnold, frilandsskribent –analytiker
inom Miljö/Hälsoskydd/Energi

Cochon
10/19/09, 9:55 PM
#2

Hmm… har hela tiden varit imot vaccinet…

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

hus-musen
10/19/09, 10:37 PM
#3

Jag kommer inte att vaccinera mig, och det innan denna artikel.. Verkar ju vara väldigt uppblåst i medierna vilket brukar betyda att de skriver allt de kan för att tjäna pengar på rädda människor.

Qui dormit, non peccat

 


Upp till toppen
Annons: