Annons:
Etikettoff-topic
Läst 2248 ggr
Cochon
10/14/09, 10:05 PM

OT - Har byt namn...

Halloj

Detta är den andra gången jag har bytt konto, då folk inne på en annan sajt kom på vem jag var så de satte igång med att mobba mig igen…
Innan hette jag Raderad, så nu vet ni att jag heter Cochon istället ^^ På franska betyder Cochon gris och marsvin är Cochon d'Inde

Mvh "Cochon"

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
[aspie]
10/15/09, 12:27 AM
#1

Vågar du skriva detta så öppet då om du är rädd för att bli upptäckt?

I vilket fall som helst är du lika välkommen hit vad du än heter Flört

kerstinjo
10/15/09, 12:40 AM
#2

Håller med Aspie, risken är ju stor att ditt namnbyte blir upptäckt, när du går ut med det så öppet.

 Kerstin 

 

JohannaEkroth
10/15/09, 2:35 AM
#3

Du är som aspie säger välkommen hit vad du än heter. Foten i munnen

Jag undrar bara varför de mobbade dig… Hur kan folk!!?? Förvånad Jävla idioti Skrikandes

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Tavar
10/15/09, 2:48 AM
#4

Gissar att det är liknande anledning till varför folk på katter iFokus blev så sura på mig, jag talade positivt om bondkattsparningar så länge man har koll på hur det blir med alla ungarna… Folk blev skitsura och började förbanna mig hit och dit

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Cochon
10/15/09, 9:32 PM
#5

#1 Jag vågade skriva det här för jag har inte sett någon från den sidan här inne… funderade ett tag innan jag berättade det, men jag litar på de som är här inne.

#3 Jag har mina marsvin ute året om, och det är i princis alla imot där inne, men jag har dem så att de bor lagligt, en skickade jordbruksverket på mig… Annars har jag inte gjort något…

#4 Själv ser jag det som okej, bara man vet vad man ska göra med ungarna.

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Cochon
10/15/09, 9:36 PM
#6

TACK, denna sidan är så härlig, alla är så snälla ;D

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
Tavar
10/15/09, 9:42 PM
#7

#5 Precis, tar man ansvar för valen och anpassar sig till allas välmående är det ju ok men vissa är för tjuskalliga för det -_-

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Cochon
10/15/09, 10:37 PM
#8

#7 Precis, men så är det, så många olika människor och så många olika åsikter..
Kram

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

kerstinjo
10/15/09, 10:48 PM
#9

Tack Cochon, jag har heller inte sett några övertramp härinne och den äran får vi alla ta åt oss.

 Kerstin 

 

isa
10/16/09, 5:20 PM
#10

Jag tycker om dig ! Tänk att folk har så svårt att acceptera att vi alla är olika! så enkelt är det. Och så mycket roligare och trevligare det blir då. Tänk om alla var likadana óch tyckte likadant om allting - vad tråkigt det skulle bli - det tänker dom inte på!

kram på dig!

/ isa

Cochon
10/16/09, 7:44 PM
#11

#9 Japp, det är därför jag trivs här inne, alla accepterar varandra, men är inte rädda för att diskutera…

#10 Tack så mycket, tycker om dig med! ;D  Jag tänker så ofta på det, om alla hade varit likadana, t.ex om alla hade älskat hästar, vad hade då hänt med alla de andra djuren?
Tänk om alla var vegiterianer vad hade då hänt med jorden om den hade blivit full av djur för människan hade bestämt sig för att vara växt-ätare?
Tänk om alla tyckte bäst om kötbullar och pasta, då hade det ju tagit slut i affären direkt…
Det är just därför jag tycker om sådanna ställen, man väljer en kategori och där kan alla som vill diskutera, ha oika åsoikter, lära sig av andra och mycket mer, men alla är ändån där av samma anledning.., men sen kan det ju hända att man bli oaccepterad och då… ja, man får gå helt enkelt…

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

isa
10/17/09, 4:23 PM
#12

#11 Håller fullständigt med dig. Mycket bra beskrivet av dig!

Cochon
10/17/09, 4:40 PM
#13

#12 Tack ;D

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Annons:
Upp till toppen
Annons: