Annons:
Etiketterstresstvångstankar
Läst 2832 ggr
[LucyInTheSky]
9/24/09, 1:09 AM

Ledsen, lättad, stressad och förvirrad..

Vet inte vad jag ska ta vägen riktigt.. Jag vet inte vad jag vill, jag har en del av planen klar. Jag har hittat världens underbaraste kille och jag vill så skaffa familj. Men jobb och pengar då? =/

Fick jobb på guldfågeln.. Jag har mått illa, avskytt stället men snällt gått dit.. Nu får jag inget mer jobb där då dom inte tror jag klarar tidspressen och tempot. Dom har säkert rätt. Har fått gå i från ett par gånger bara för att andas man kan tydligen inte jobba utan syre, blir väldans yrt och svimmigt då..

Men vad känner jag? Lättnad, ja.. Ledsen, ja.. vad ska jag göra nu stress? JAA!

Jätte förvirrad.. Jobbar nästa vecka med.. Sen ungdomsgarantin igen då och deras bidrag.

Jag kommer inte sakna jobbet.. Men jag känner mig endå värdelös.

Vad ska jag göra nu? Finns det några andra jobb. Tänk om ingen vill anställa mig? Tänk om jag inte fixar att jobba?

Känner mig så förvirrad. Skulle vilja öppna fönstret och skrika.

Annons:
David
9/24/09, 3:22 AM
#1

Gör det! Öppna fönstret och skrik! Ibland när saker går åt pipsvängen kan en sväng i skogen vara nyttig, att sparka på några stubbar och kanske skrika av sig lite.

Jobb- och pengarbiten, ja… Vad vill du jobba med? Om det inte fanns några som helst gränser? Du kunde välja exakt vad du ville.

Att sluta på Guldfågeln var nog bra för dig, eftersom du verkade må väldigt dåligt av att arbeta där. Du kanske till och med försämrat ditt mående ännu mer om du stannat kvar där längre.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

[LucyInTheSky]
9/24/09, 11:25 AM
#2

Om jag fick välja helt fritt.. Då skulle jag nog vilja jobba med ord. Skriva, har en bok plan liggandes men har inte vågat satsa på den.

Men det kan man inte leva på.

Sen är det djuren som är mitt allt. Jag skulle kunna jobba med djur. Men att plugga långt bort lockar inte alls.

Hawknestgrove
9/25/09, 9:05 PM
#3

Men måste du plugga långt bort? OCh Ok, om du fortfarande ingår i ungdomsgartantin, så häng kvar. OCh du har gott om tid på dig att skaffa familj. De flesta numera väntar ju tills de blr 30-35 innan de skaffar barn. OCh tänk att barn kostar bra mycket mer än kisssekatter…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[LucyInTheSky]
9/25/09, 10:48 PM
#4

Jag vet att barn kostar mer än katter =) ha ha..

Jag ingår i garantin och kommer få tillbaka mitt bidrag utan bråk. vilket är skönt.. Har nog även lite jobb i affären här hemma runt jul så jag har lite planerat nu i allafall.

Men att vänta med barn tills jag är 35 det går inte an Skrattande Innan 30 och helst i morgon.. =) Och katterna är jag inte ett dug orolig för =) Agnes min 3 åriga kusin brukar lyckligt lägga näsan i pälsen på Ruu och även krama på honom så tassarna är åt alla håll. Jag sprang för att rädda honom första gången men när han puffade med huvudet mott henne och spann förstod jag att han myste även han..

Och ja, idag är inte allt lika mörkt längre.. Känns förbannat skönt att slippa fabriken.

[LucyInTheSky]
9/25/09, 10:58 PM
#5

Jag är som jojo.. undra hur folk orkar med mig.. En dagen sing a long, andra dagen arg som ett bi Skrattande

Men man ska väl njuta av att det är en bra dag idag.. Och då måste jag berätta att i morgon ska vi till Rasmus föräldrar.. *urka* Måste hämta ett par saker.. Så egentligen borde jag ligga under mitt täcke och upprerpa: Vill inte vill inte vill inte vill inte..

Hawknestgrove
9/27/09, 4:32 PM
#6

ja men ta det lungt med bebbar. Ni har en underbar ungdom att ta vara på först. Sug på den karamellen!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: