Annons:
Etiketterdepressionångest
Läst 2141 ggr
Verra88
9/17/09, 4:46 PM

Ångest. Mår inte bra :(

Hej!.

Jag mår inte bra. Det är som all energi far ifån mig. ja är så tom, ingen glädje inget hopp, faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!! Bara tårar, jag mår illa hjälp mig ångest, demoner spöken. jag skriker snart. Orkar inte leva.

Jag har mått psykist dåligt många år. jag vet inte varför jag mår som jag gör. Hur ska man kunna få hjälp, då man inte vet varför man mår dåligt? HJÄÄÄÄÄLP Gråter 

Har inte växt upp med mamma. Bara med pappa. Mamma har också psykiska problem och mår dåligt men man har hitta rätt mediciner åt henne så hon iaf kan må bra. jag vet inte om jag bara ärva av henne att ha förmågan att må så här.

Men jag lider så jag snart inte orkar mer. Jag kommer dö. har varit hemma 1 vecka från jobbet  nu för att jag varit förskyld och mått piss, känns inge bra.. men va nu då? nu får jag ont i huvudet också, då jag vill skriva av mig.

Aja får väll avsluta detta då och fortsätta vila. lider av tvångstankar så är det formulerat konstigt så vet ni varför. Demoner följer mig också hela tiden. Och kan inte sova på nätterna. och social fobi som fan har jag allt är så jobbigt. orkar inte vara nedstämd längre.Gråter

Annons:
[aspie]
9/17/09, 5:23 PM
#1

Har du pratat med läkare eller psyk om detta. Klart du måste få hjälp. Jag känner igen de problem du har hos mig själv, speciellt då jag var yngre. Idag har jag en medicin som funkar hyfsat bra faktiskt. Väntar vidare på fortsatt utredning.

Ring psyk och be om hjälp, det är din rättighet och hjälpen behöver du uppenbarligen. Håller tummarna för dig

*KRAM*

Verra88
9/17/09, 6:36 PM
#2

Ja jag har kontakt med psykiatrin.. Går dit regelbundet. Ska om någon vecka träffa doktorn igen för att utreda om mina mediciner och så. Skulle gjort det igår men hade feber så kunde inte fara då…

[aspie]
9/17/09, 9:18 PM
#3

Hoppas du får en bättre medicn då som hjälper dig. Vad får du för medicin idag?

Verra88
9/17/09, 9:35 PM
#4

Citalopram 3o mg

[aspie]
9/17/09, 11:02 PM
#5

Har du fått prova många olika mediciner? Jag har fått prova massor av olika innan jag hittade en som hjälper hyfsat.

David
9/17/09, 11:42 PM
#6

Har du berättat för din läkare och/eller samtalskontakt om att din mamma också har psykiska problem? Mycket mer än vad man tror är biologiskt betingat (ärfligt)

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
Verra88
9/18/09, 2:16 AM
#7

Ja jag har provat en del då jag var bosatt i Luleå m min pappa ocg bror. Och det är så många att jag vet inte vad alla heter. Så kan inte räkna upp alla för er tyvärr..

Ja DavidE jag har berättat för min kontakt på mobila teamet att min mamma också har psykiska problem. Så att de vet om det iaf.

Alltså fan, kan inte sova. Fast jag är så trött, å känner mig febrig. Jag blir så grinig. Då man vill sova, men inte kan pga all ångest, oro, nedstämdhet. M.M Det är ju så jobbigt att jag bara vill SKRIIKKKKKKAAAAAAAAAA!!!!!! FAAAN…

David
9/18/09, 2:22 AM
#8

#7. Har du fått någon mer kontakt än just dem? På en öppenvårdsmottagning? Så du får "egna" kontakter? (för de hjälper ju bara tillfälligt)

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Verra88
9/18/09, 2:50 AM
#9

Ne, det har inte besluta va jag ska få för sorts hjälp en :(. Men jag får gå till dom så länge.

Upp till toppen
Annons: