Annons:
Etiketterom-sajtenom-ifokus
Läst 1856 ggr
David
9/18/09, 2:08 PM

OT - Vad gör ni först?

Lite nyfiken, vad är det första ni gör när ni loggat in här på iFokus?

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
David
9/18/09, 2:11 PM
#1

Jag råkade visst göra alternativen i den ordning som jag gör när jag loggar in. Skäms Alltså först PM, sedan inläggen under "Mina inlägg" och sedan kikar jag över andra inlägg/trådar. Meen, måste faktiskt erkänna att jag börjar med Ragdoll iFokus just nu. Och inte här. Snacka om att känna sig otrogen… Oskyldig

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Aviendha
9/18/09, 2:20 PM
#2

Eventuella PM (väldigt sällan men om jag skulle ha ett :)
Senaste inlägg läses, är det inget überintressant där så läser jag på iller först, så även jag är otrogen mina medissajter :P

evrekaw
9/18/09, 2:24 PM
#3

#2 Jag tittar alltid in på existens först och skriver godmorgonraden där… Så jag är allt lite otrogen med…Skäms Annars är det väldigt olika hur jag hoppar mellan. Det finns ju så mycket här på iFokus som är intressant…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Zaphix
9/18/09, 2:40 PM
#4

Börjar på Natural Horsemanship i fokus, sedan till de andra sidorna.. Läser PM när jag väl märker att det blinkar. Kan ta ett tag.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

ChristineL
9/18/09, 2:43 PM
#5

Eftersom jag är Medarbetare på relationer så besöker jag alltid den sajten första. Är sällan jag får PM men dom läser jag när det väl blinkar. Sen tar jag "mina sajter" i den ordningen de kommer för att uppdatera mig och sedan "mina inlägg" om det är nånting jag har skrivit på nån annan sajt.

flikkan77
9/18/09, 2:43 PM
#6

Börjar oftast med att kolla "Mina inlägg" och sen ser jag var jag hamnar därifrån…

"You just have to belive…"

Annons:
Citronmeliss
9/18/09, 3:11 PM
#7

Jag går alltid direkt in på Psykologi!

Gör en snabbtitt där innan jag tar itu med eventuella PM, sedan blir det mina inlägg och efter det, åter till psykologi.

Tittar sedan även in och läser sånt som intresserar mig på andra sajter. Glad

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

HannaM
9/18/09, 3:32 PM
#8

Iller först av gammal vana sen traskar jag vidare men mina inlägg. PM kommer sist om jag inte väntar på något svar från någon.

isa
9/18/09, 3:35 PM
#9

Jag går alltid in direkt på Psykologi och kollar då , de senaste inläggen.

Sen går jag in på någon/ eller några av svensk natur, kanske katter, kvinnor, tv, spökbilder, övernaturligt

Sen kollar jag mina inlägg

Och vid den här tidpunkten brukar jag undra vad det är som "rör på sig" uppe i högra hörnet. Då kanske jag har fått ett PM.

AnneN
9/18/09, 4:11 PM
#10

Först läser jag eventuella PM & gästboksinlägg för att se om det är något viktigt jag behöver kolla på och för att bli av med allt blnkande och hoppande uppe i högra hörnet Skrattande

Sedan går jag igenom allt som skrivits på Blandrashundar, sedan Värdsajten. Efter det så går jag igenom alla sajter jag är medlem på och och läser mer eller mindre allt som skrivits och besvarar det jag anser att jag har något att säga om.

Då jag gått igenom alla sajterna, vilket kan ta nån timma, så går jag igenom det som då hunnit komma i "Mina inlägg".

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[aspie]
9/18/09, 5:42 PM
#11

Jag kollar alltid bokstavsfolk först av gammal vana sen psykologi och alla mina inlägg

Bergspuman
9/18/09, 9:17 PM
#12

Kollar Mina inlägg först!

PM får jag nästan aldrig :-)

Raderad
9/18/09, 10:10 PM
#13

Jag kollar om det har kommit in några nya inlägg, och sen PM osse sen gör jag inget speciellt :P

Annons:
LenaR
9/18/09, 10:55 PM
#14

Keramik först, sen meddelanden eller Mina inlägg, beroende på humör. Och psykologi och bokstavsfolk tittar jag alltid in på förr eller senare.


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Stephanie
9/18/09, 11:24 PM
#15

Alltid först PM och GB, sen kollar jag mina sajter, och sen slösurfar jag. Under dagen blir det blandat.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Upp till toppen
Annons: