Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1512 ggr
David
2009-09-25 10:39

Godmorgon 25/9

Godmorgon allesammans!

Fredag! Lönefredag, lönehelg!

Vad har du för planer för dagen och för helgen?

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
HannaM
2009-09-25 11:04
#1

PLaner? Haha jodå, idag ska jag träna och tvätta. Imorgon ska jag nog titta på fantastisk högkvalitativ handboll när maken spelar (div 5) och på¨söndag är det äntlgien min tur att ha seriepremiär!

kerstinjo
2009-09-25 11:10
#2

Gomorron själva.

Lönedag? Tja, du får jag väl betala räkningar, handla och köpa tuggben till Marodören.

 Kerstin 

 

evrekaw
2009-09-25 13:30
#3

Ha, ha… Precis Kersinjo… Man bara får pengarna för att bli av med dem… Å tuggbenen till min marodör är också på upphällningen…

Nu är det verkligen höst… Kallt, blåsigt och blött av regnet som föll i natt. Dags att ta fram varmare kappan och fleecejacka… Måste köpa skor åt pojkarna och nya jackor…

Hej så alla pengarna…Tungan ute

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Bergspuman
2009-09-25 20:32
#4

Tvättstugan ikväll TJOHOOO vad kul!!! *studsar och hoppar*

Men imorgon svampplockning med en väninna. Senare på kvällen kommer särbon och så tillbringar vi resten av helgen ihop. Kanske samlarmässa på söndag.

annemaria1962
2009-09-25 23:02
#5

skönt med helg..även om jag inte jobbar, så finns ändå den känslan kvar! men någon "lönedag" e de inte, den kom redan tidigare i denna månad…så räkningarna är gjorda…men pengar, DE finns de INTE gott om!! Rynkar på näsan men så e de ju tyvärr.. glad att skuldsaneringen är igång o den månatliga summa jag nu har varje månad funkar!! Glad man får väl se de så!

Upp till toppen
Annons: