Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1519 ggr
Tavar
2009-09-26 20:41

Se på Film?

Hur kommer det sig att varje gång man vill se en film så blir hjärnan bara helt blank när man försker komma på en bra? Jag har det just nu, vill se på något viktorianskt och i vanliga fall kan jag en hel del sånna filmer men just nu är det tomt i huvudet. Riktigt störande O.O

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Annons:
flikkan77
2009-09-26 21:53
#1

Har precis varit och hyrt film, och när man står där och ska välja så sker samma sak. Ingen verkar tillräckligt bra att hyra. Knäppt! Fick ringa hem och be maken välja filmer, jag kom bara på en som jag egentligen inte vet om jag vill se. Oskyldig

"You just have to belive…"

Tavar
2009-09-26 22:20
#2

#1 Varit med om det ett par ggr med :P Men som tur är brukar alltid mor min vara med, hon lyckas alltid hitta något spännande

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Citronmeliss
2009-09-27 13:02
#3

Så blir det för mig med, knäppt!

Eller om jag vill läsa och om jag ska lyssna på musik, då kan jag nästan inte minnas vad som finns..Skäms

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Tavar
2009-09-27 17:48
#4

Lika så när man ska till mataffären, så står man hemma och kollar vad som behövs. Det kanske är 3-4 saker, så går man till affären och så fort man kommer in i butiken så har man glömt precis vad det var man var där för att köpa Tungan ute

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

Citronmeliss
2009-09-27 17:59
#5

Ja, precis!Flört

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

flikkan77
2009-09-27 19:30
#6

#4 Ja, precis så är det, också köper man en massa saker man egentligen inte behöver men glömmer just det där som är helt slut.

"You just have to belive…"

Annons:
Upp till toppen
Annons: