Annons:
Etikettpositiva-negativa
Läst 2051 ggr
poena
2009-09-11 16:39

Behöver pepp.

En riktig piss dag, (halva dagen kvar hur ska det gå!)
Sjukt trött imorse, for iväg för en snabb visit på psyk, fick mina mediciner och kom hem. Sedan ett par dagar har jag haft jobbiga tankar, som varit nära att leda till handlingar. Idag tog jag mig en hästdos av lugnande + en insomninstablett på dagen för att inte ätas upp av alla negativa tankar. Jag vill så gärna ta ett rakblad och göra det förbjudna, samtidigt tittar jag på mina armar, fulla med brännmärken och sydda & osydda sår… :(
Jag är glad att jag kan ståemot alla självdestruktiva tankar som ständigt bubblar upp, men hur länge orkar jag?

Jag vet inte vad det är som gjort att jag hamnat i en så otrolig svacka. Ibland känner jag mig redo för att ta steget, för att ha kämpat klart, jag har mina lager utspridda lite här och var, de är min trygghet, att när det bara inte går längre så finns dom där.

De senaste veckorna, ja nästan månader har livet faktiskt varit helt okej, har kunnat göra saker jag inte kunnat på länge, men nu känner jag bara den här energifattigheten, hopplösheten och ledsamheten :(

Skulle gärna ta en spade och gräva ner mig enstund.

Annons:
Katarina
2009-09-11 19:15
#1

Önskar jag kunde hjälpa dig! Det enda jag kan säga är väl att försök klara en timme i taget!! Det som ibland kan hjälpa mig när jag känner som du, är att sätta på en bra CD på hög volym, lägga mig i soffan och bara försöka koncentrera mig på varje ord de sjunger i texten.

Upp till toppen
Annons: