Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1235 ggr
David
2009-08-20 10:06

OT - Taklampor

Har jagat efter en affär som säljer taklampor. Men hittar bannemig ingen. Affärer som Elgiganten, Onoff och sådana har ju inte belysning.

Tips? Vars kan jag leta? Behöver en stilren taklampa till hallen och sovrummet nu när det börjar bli lite mörkare. De få jag hittade i webbutiker är groteskt fula. Vill ha något lite mer diskret…

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
Chestnut
2009-08-20 10:08
#1

Cervera, Ljusexperten, Chilli. Inredningsbutiker överlag brukar ha helt okej lampor Glad. Ikea kanske också har?

Med vänliga hälsningar
Chess

Hawknestgrove
2009-08-20 14:54
#2

HUm… du är som jag då. De där varianterna som bara täcker själv lampan då? Såna har jag….HAr du kollat på Jotex?

Kollade Jotex, de har inte den typen av plafondlampor längre. MEn kolla på Ikea. Det är ju lampor, som är diskreta och inte gör något väsen av sig.

http://www.ikea.com/se/sv/search/?query=Taklampor&pageNumber=0

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

Bromelia
2009-08-23 22:06
#3

vissa byggaffärer har taklampor

Aviendha
2009-08-23 22:09
#4

I lampaffärerna såklart ;) Önskar att jag kunde ha snygga lampor, men mina fåglar har satt sig i sinnet att bita sönder alla, alt. skita på dem om de inte är bitbara, inte ens plafonden går säker Förvånad

isa
2009-08-24 14:07
#5

Jag hittar snygga, personliga och ovanliga taklampor på loppisar. Då får jag sånt som nästan ingen annan har.Glad

Upp till toppen
Annons: