Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1548 ggr
Chrome
8/30/09, 10:12 AM

Vilken helg

I fredags åkte jag till Sverige och i all hast så glömde jag min väska med kläder. Det gjorde väl inget men min medicin låg ju i samma väska. Så typiskt. Så går det när jag skall packa själv och gubben inte gör det för han kommer ihåg alla väskorna.

Panik över hur det där med medicinen och eftersom jag inte fick min kvällsmedicin så hamnade jag att vara uppe till kl 01 istället för vid 22. Dessutom skulle jag upp klockan 7.

Lördag åkte jag tidigt, pigg och glad. Men ångesten kom när jag nästan var framme i Upplands-Väsby. Den var som värst när vi packade upp varorna och det började komma folk. Gick iväg på toa så jag fick vädra av mig lite och sen gick det bättre.

Sålde inte speciellt mycket för det var massor som sålde där igår, tydligen.

När dagen var slut så hade jag så ont i huvudet att jag var illamående. Dåligt med vätska och varmt (solen låg på hela dagen) och medicin-abstinens eller vad det kallas eftersom jag inte fått i mig någon sen fredags morse.

Däckade streax efter 21 och sov först till halv två och sen vaknade jag och steg upp kl 7. Och nu skall vi strax åka hem.

MVH Agnes

Annons:
Citronmeliss
8/30/09, 11:29 AM
#1

Ajajaj..Obestämd

Kläder och medicin kvar hemma, vilken mardröm!Förvånad

Duktigt av dig att genomföra "det hela ändå"..Glad

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Aviendha
8/30/09, 2:01 PM
#2

Ojdå, så det kan gå ibland! Men du klarade det! :)

isa
8/30/09, 3:12 PM
#3

Vilken otur! Jag tycker du var jätteduktig ´som klarade att genomföra allt du planerat i alla fall. Hade det varit jag, hade jag sannolikt fått en kraftig panikångestattack om jag märkt att min medicin ( värktabletter , hormontabletter ) inte var med och hade säkert vänt om hem igen. En stor eloge till dig! Glad

Chrome
8/30/09, 3:21 PM
#4

Tack. Det var rätt jobbigt när vi började packa upp och min kompis märkte det.

Nu när jag är hemma så släppte allt och jag fick en massa extra energi.

Ringde Hälsocentralen för att fråga om mina mediciner. Dom skall återkomma när sköterskan pratat med en läkare.

MVH Agnes

Upp till toppen
Annons: