Annons:
Etiketterom-sajtenom-ifokus
Läst 1936 ggr
David
2009-09-04 13:42

Nyheter på gång

Inom en snar framtid (kanske till helgen) kommer det en del nya saker på iFokus: 

  • Ikon för värd och medarbetare

Värdar och Medarbetare kommer att kunna kryssa i en kryssruta som gör att det visas en ikon i inläggslistan och inlägget eller kommentaren att det är skrivet av en värd eller Medarbetare. Detta gäller givetvis bara på den egna sajten.  

  • Enklare att bli medlem i sajt

På sajtens startsida kommer en knapp för att lägga till sajten som favorit. 

  • Personligt aktivitetsindex tas bort (stenarna!)

Det personliga aktivitetsindexet tas bort. Det har inte lett till bättre aktivitet, men däremot till mycket förvirring och dessutom sämre prestanda. 

  • Högerspalten ändras lite

Högerspalten kommer att förändras lite när stenarna försvinner. Bland annat kommer medlemmar kunna se hur länge de har kvar på iFokus Plus och iFokus Minus och dessutom… 

  • Chat

I högerspalten kommer det att finnas en chat för de med iFokus Plus. Chatten kommer att aktiveras för de sajter som har tillräckligt med aktivitet i forumet och om man själv vill ha chatten aktiv.

(Den största risken med en chat är att det bara står "hallå?" eller "någon här?" eller "här var det dött…". Det skadar bara sajten. Därför kommer det krävas en viss aktivitet på sajten innan man får aktivera chatten.)

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
Emelie-E
2009-09-04 14:32
#1

Åhå :D Helt underbart att poängen försvinner :D

Raderad
2009-09-04 21:11
#2

#1 Håller med ^^

David
2009-09-04 23:44
#3

#1 och #2. Och det bästa av allt, iFokus går snabbare utan poängsystemet också! Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

isa
2009-09-05 18:01
#4

Tjohoooooooooooo, . Hurra för att de dumma stenarna och poängen tas bort. De stressar bara mig, fast jag försöker tänka bort dem, så kan jag ändå inte låta bli att titta på dem, varenda gång jag är härinne. JipppppppppiiiiiiiiiiiiiiiGlad

David
2009-09-05 18:09
#5

#4. Precis. Och dessutom, vet inte om någon märkt det, men prestandan på iFokus har ökat, och kommer öka markant när de här förbaskade stenarna helt är borta. Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Upp till toppen
Annons: