Annons:
Etikettsömnproblem
Läst 1993 ggr
Chrome
2009-08-27 11:25

Trött och arg

Det är åtminstone en vecka sen ungarna började vakna tidigt. Mellan 6 och halv 7 är dom uppe och tror att jag skall serva dom. Idag är jag trött och fly förbannad för idag vaknade dom kl 6 och kom en efter en och frågade om dom tex fick dricka vatten.

Gubben min kommer hem idag efter en veckas jobb på sjön. Jag sa att jag kunde får åka någonstans för att sova ut. Men jag vet inte om jag vill. Jag vill ju vara hemma i mitt eget hus.

MVH Agnes

Annons:
Citronmeliss
2009-08-27 16:52
#1

Förstår ditt dilemma, det är inte åka bort man vill ibland utan snarare att få lugn och ro hos sig själv, det blir två helt olika saker!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Chrome
2009-08-27 18:37
#2

Ja det är verkligen två olika saker och nä det inte alltid så lätt att bara att åka iväg. Tack Melissen.

MVH Agnes

[Jeremina]
2009-08-27 19:23
#3

Det där känner jag igen, jag kan känna mig så trött och slut och tänker att jag vill åka bort. Men som du skriver så vill jag inte det jag vill också vara hemma.

Men jag har inga barn hemma så jag får sova på morgonen!

Chrome
2009-08-27 19:26
#4

Vad härligt. Ibland önskar jag att jag inte hade några barn och bara vill lämna bort dom men dom är mina och jag älskar dom. Men ibland blir det för mycket speciellt när man är trött.

MVH Agnes

[Jeremina]
2009-08-27 20:45
#5

#4 Det kommer en dag när barnen flyttat och du får barnbarn som jag. Och då kan du ha dem när du vill och lämna tilbaka dem när du är trött!

isa
2009-08-27 22:14
#6

Om maken är hemma en tid nu efter en vecka på sjön, så kanske man kan fråga honom om han kan ta hand om barnen? så du får vila? Dessvärre brukar/kan det ju vara så också att "mamma är bäst" för att de är vana att ty sig till dig, ändå fast maken är hemma.

Hoppas du får vila någonting.!

kram isa

Annons:
Jenahbella
2009-08-27 22:25
#7

#5 hihi kom å tänka på mtt ex far :) han sa alltid att de skulle va så underbart me små barn barn för att dom kunde man minsan lämna tillbaka när man blev trött på dem ;)

moondancer
2009-08-27 22:30
#8

När jag var liten och uppe massor och störde tiiiidigt på morgonen satte mina föräldrar upp en klocka med färgade visare i rummet. Sedan satte dom matchande klisterlappar på 7an och 12an och sa att jag inte fick gå ut ur rummet förrän visarna stog på sina färger. För oss fungerade det riktigt bra, kanske något du kan testa?

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Upp till toppen
Annons: