Annons:
Etikettbehandling
Läst 1248 ggr
Zaphix
8/8/09, 4:19 PM

Voxra fungerar..?

Nu har jag ätit Voxra i två veckor, och jag tror faktiskt att det fungerar!

Jag mår betydligt bättre än jag mått på länge. Visserligen mår jag inte helt bra, men mycket bättre! Känns fantastiskt att äntligen hitta en medicin som fungerar.
Även min pojkvän säger att han har märkt skillnad på mitt mående, vilket känns jättebra det med. Känner mig faktiskt glad idag. :)

Ville bara skriva av mig egentligen, är ju så glad att ha hittat rätt medicin. Även om den kanske inte ens börjat verka än, och det bara är inbillning att den hjälper, så bryr jag mig inte. För dwet känns så bra att kunna se spår av glädje igen!

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Annons:
Aviendha
8/8/09, 4:27 PM
#1

Åh, vad roligt att höra! Superbra! Det är ett stort steg =) Även om det kommer mörkare dagar så är du på rätt väg. Grattis =)

flikkan77
8/8/09, 4:46 PM
#2

Supergrattis! Hoppas du kommer att fortsätta må bra. Det är så skönt att hitta en medicin som fungerar!

"You just have to belive…"

Zaphix
8/8/09, 4:59 PM
#3

Ja, det känns jättebra.

Nu gäller det bara att jag ska våga trappa ned venlafaxinen igen. Men det tar jag nä jag känner mig ännu stabilare.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Bergspuman
8/8/09, 5:04 PM
#4

Stort grattis! Jag tycker också det är toppen när man känner att man hittat rätt medicin, som fungerar i längden. Hoppas det fortsätter vara så här för dig!

Zaphix
8/8/09, 5:42 PM
#5

4: Tack! Hoppas också att de fortsätter vara såhär. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Upp till toppen
Annons: