Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1912 ggr
Bromelia
2009-08-06 13:12

Telefonfobi

Jag har fått telefonfobi, förhoppningsvis så är det bara för att jag är nere i en svacka. förr så älskade jag att prata i telefonen mest för att jag bodde på landet och inte träffade folk så ofta, flyttade till stan och kände ändå att jag tyckte om att prata i telefonen. den senaste tiden har jag kunnat prata i telefonen men jag kan väl inte säga att jag tyckte om det och kunde jag undvika det så vore det ju skönt men ringde det så svarade jag. Nu så vill jag helst säga upp telefonen för jag fixar inte att svara och jag fixar inte att ringa, skulle ringa och beställa tid för tatuering något som jag vet att jag skulle må så fruktansvärt bra av men jag kommer bara så långt att jag kan slå nummret och när första signalen går fram så lägger jag på… vill inte ha det såhär!

Annons:
Citronmeliss
2009-08-06 13:32
#1

Förhoppningsvis blir det bättre igen när du kommit ur din svacka!

Jag kan precis som du förändras från glad telepratare, till fobisk telefonhatare när jag mår dåligt!

Som tur är varierar det för mig, även om jag ofta inte gillar när det ringer, om jag inte vet vem det är.

Hoppas det snart släpper för dig igen Bromelia för det är väldigt jobbigt..

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Bromelia
2009-08-06 13:43
#2

Tack melissen nu känns det lite bättre att veta att du gått igenom samma sak och att det släpper för dig när du mår bättre. lider med dem som har teleonfobi och det inte släpper för dem och jag skulle inte vilja vara en av dem, det räcker så bra som det är usch

Citronmeliss
2009-08-06 13:45
#3

Ja, det räcker gott som det är..Oskyldig

Håll ut så ska du se att det lättar!Glad

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Bergspuman
2009-08-06 15:35
#4

Telefonfobi känner jag igen, inte så att jag inte kan svara, men jag blir så initiativlös och kan inte själv lyfta luren och ringa, det är svårt… iaf när jag är kass

Upp till toppen
Annons: