Annons:
Etikettbipolär-sjukdom
Läst 1978 ggr
[YlvaP]
8/5/09, 11:06 PM

Stabil men ändå nere?

Jag har dom senaste veckorna legat på normalläget. I humöret alltså men innerst inne känner jag mig fortfarande neråt. Självkänslan är inte på topp och jag är paranoid över att folk tittar på. Men det kan ju i och för sig vara min sociala ångest som spökar. Men men. Men inne i kroppen är jag ändå neråt.

Hur har ni andra det?

Annons:
David
8/6/09, 12:47 AM
#1

Mitt mående pendlar just nu som en berg- och dalbana av värsta modell. Men för en gång skull vet jag varför den här veckan är piss. Och så lägger man till lite fullmåne på det hela blir det perfekt.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Zaphix
8/6/09, 2:03 AM
#2

Jag är ganska apatisk just nu.. Allmänt orkeslös och nere. Irriterad och lessd liksom.

Brukar svaja rejält i mitt humör, men nu har det varit såhär ett par dagar.. Skumt.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Citronmeliss
8/6/09, 3:35 AM
#3

Med tanke på att jag har mycket om och kring mig för tillfället … så är jag nog ovanligt stabil!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

flikkan77
8/6/09, 12:40 PM
#4

Är så trött nu för tiden så jag vet inte riktigt hur jag mår.

"You just have to belive…"

lakrits69
8/6/09, 12:47 PM
#5

Jag känner mig också dämpad! Det kan bero på att jag tog propavan igår, ville sova lite längre, men till vilket pris!? Hmmm

Man gör som en snigel, drar sig in i skalet och går knappt ut. Allting blir jätteprojket! Jag behöver gå till banken, frissan och handla mat. Jag kommer inte att orka göra allt i dag! Det är inte det att det är fysiskt jobbigt utan psykist, jag tycker det är så jobbigt att vistas bland människor!

Sedan är det fint väder så får man ångest för det med! Att man inte tar vara på den fina årstiden.

[YlvaP]
8/6/09, 5:00 PM
#6

Visst är det jobbigt när hjärnan vill hålla på med en massa saker fast det inre säger Nej!.

Annons:
Citronmeliss
8/11/09, 1:28 PM
#7

Jag instämmer till fullo, Ylva!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

[YlvaP]
8/11/09, 5:22 PM
#8

Tack Melissen.

Upp till toppen
Annons: