Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1656 ggr
David
2009-08-24 08:25

Godmorgon vecka 35

Ja, då får jag väl hälsa välkommen till ytterliggare en vecka fylld med äventyr.

Vad är dina planer för idag? Eller, om du är långtidsplanerare, hur ser veckan ut?

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Annons:
David
2009-08-24 08:26
#1

Tittade i almanackan, och har ingenting inbokat alls, känns riktigt skönt. Ta dagen lite som det kommer. Med lite tur blir det en solig och fin dag här i veckan så ska det fotas lite i omgivningarna.

På fredag kväll däremot far jag till Lule med världens minsta lilla flygplan (ja, jag verkar älska små små flygplan), och i Lule stannar jag hela helgen och kommer hem tidigt på måndag morgon.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

annemaria1962
2009-08-24 09:15
#2

de ska bli en resa till Tappström, för en del småärenden. men ska ta mig en "gofika" tillika! Glad tycker det är så mysig sitta på servering o läsa lite i en tidning, medan man njuter av kaffe o något gott därtill!! det brukar jag göra ett par gånger i månaden. tycker det är så avkopplande o trevligt på sådana små ställen. sen blir de kanske buss hem..om inte min sambo råkar få lunch vid den tiden för då åker jag med han hem. Skrattande enkelt o bekvämt!!

vad som sk bli sedan i veckan de får man se…men till helgen blir de Dalarna o sambons härliga sommarstuga, i ett par dar! o då har vi lite planer på att plocka kantareller..hoppas bara på ett fint väder!!

LinnB
2009-08-24 12:18
#3

Veckan ser både lugn och kaotisk ut. Har möten i veckan, men jag har inte riktigt koll på när… haha. Men på fredag åker jag till Lule! En sak som är säker och spikad. Längtar som en tok. Glad

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Emelie-E
2009-08-24 15:37
#4

Idag ska jag försöka gå in på vuxenpsyk igen. Tror inte det kommer att lyckas, men man får väl försöka.
Sen ska jag nog handla lite kläder som jag kan ha på mig till helgen =)

Citronmeliss
2009-08-24 16:30
#5

Hoppas att det funkar idag, Emelie!Glad

Lycka till!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

isa
2009-08-24 17:09
#6

Här tar vi en dag i taget. Jag jobbar idag.

Annons:
fridaas
2009-08-24 17:14
#7

Enda planen för idag är att strax åka och äta pizza.. och sen diska..

imorn blir det till att åka till junis och fortsätta den diskutionen som vi örjade med i lördagsnatt..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Bergspuman
2009-08-24 17:33
#8

Har möten nästan varenda dag… suck. Träffa gammal arbetskamrat imorgon, måste dessutom börja planera för en fest på lördag hos mig, dvs. börja laga mat o stoppa in i frysen, suck igen. Men ikväll blir det lugnt…

Bromelia
2009-08-24 23:55
#9

kommer att vara iväg varje dag den här veckan utom på kvällarna för då måste jag måla beställningar. jag vill inte göra nått… har bara massa måsten den här veckan och jag blir gråt färdig bara jag tänker på det….

tror jag börjar bli sjuk oxå och med den turen jag haft den senaste tiden har jag säkert svininfluensan. oj nu blev det visst lite gnäll oxå… sorry!

HannaM
2009-08-25 00:09
#10

Sy selar är tanken. Samtal på onsdag som vanligt. Handboll tis. Idag var det gym. Torsdag ska jag hämta en kompis på arlanda. Justja, boendestöd på torsdag förmiddag. Städa ska väl göras. Borde köpa mer illermat. Planera massor inför helgens träningsläger med småttingarna… Sen är veckans eldprov att försöka överleva träningslägret.

sayuri
2009-08-25 01:29
#11

Veckan är oplanerad, men jag hoppas att jag kommer äta och jobba varje dag och inte tappa mer i vikt. Sen är mitt mål att utredningen ska bli klar på fredag … *Håller tummarna* sen på fredag ska jag till syster min och hennes gubbe och vara lite social. Får se om de har tänkt att ha öppen fritidsgård som vanligt eller om det bara blir vi och några glas vin. Ska bli kul att få komma bort lite i alla fall och kanske ut och bada med deras hund. Han är galen men mycket uppskattad (en av de få hundar jag klarar av trots min fobi). =)

#10 Håller tummarna att du överlever träningslägret! =)

Silvernalles
2009-08-25 10:55
#12

Veckans psykologbesök idag. Gå 5 km spåret med hundarna, tvingar mig själv att göra det varje dag nu. Min läkare säger ju att jag måste vistas ute minst en timme om dagen när ljuset är som starkast, så då blir det femman.

isa
2009-08-25 11:45
#13

jobbar idag också. Inget roligt att se fram emot de närmsta dagarna just nu tyvärr….Tur att man är ledig på helgerna. Då skall jag till mitt älskade naturreservat och hälsa på havsörnarna. Hoppas de kommer i helgen igen!

Annons:
Citronmeliss
2009-08-25 12:47
#14

God morgon, jag har sovit länge idag!Glad

En ny dag, nya möjligheter..Flört

Idag ska Vi jobba på att få hit elverket..så de får kolla om elfelet sitter på utsidan, eller här inne!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

HannaM
2009-08-25 19:58
#15

Jag ska träna men vet inte om jag orkar. Funderar på att ta mig dit och titta på i alla fall.

Upp till toppen
Annons: