Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1880 ggr
Bromelia
2009-08-14 00:06

bra men ändå inte...(svammel)

allt känns helt uppochner. har de senaste dagarna kännt att jag egentligen har mått ganska bra. jag har orkat måla, kommit på nya ideer för målningen, gjort lite hushålls sysslor och tom träffat lite folk. men så ibland så kommer det ett…ja.. vi kan kalla det anfall som kanske varar mellan 10 min och en timme då jag får ont i magen, hyperventilerar. vill gråta, vill att alla människor bara ska försvinna och låta mig vara, inte prata med mig inte finnas där. sen efter en stund så bara försvinner det och allt känns helt normalt.

jag har varit nere i en svacka ett tag nu och allt är bara som en berochdalbana… förut så har jag kännt det som att jag absolut inte under några som helst omständigheter har velat vara ensam men nu vill jag bara vara ifred fast ändå inte… jag vet inte känner mig så förvirrad.

satt idag, samtidigt som jag målade, och tittade på en dokumentär om micke ljungberg, ni vet brottaren. och blev då påmind om en "kompis" som tog livet av sig för ca 7 år sedan. vi kännde egentligen inte varandra särskilt väl men idag var första gången jag tänkte på honom sedan det hände vilket var så typiskt eftersom jag skulle gå ut och äta middag med en bekant tidigare ikväll så hela kvällen kändes bara konstig och krystad, maten var dock god.

jag kan inte samla mina tankar, de är "all over the place" sedan helt plötsligt så är allt som vanligt gah blir galen snart!

Annons:
Citronmeliss
2009-08-14 02:15
#1

Ja du Bromelia, det är inte lätt alla gånger!Tyst

Du är ostabil för tillfället och då kan man reagera helt oförutsägbart, det bara är så!

Tråkigt att du nästan fick din "utekväll" med din bekant förstörd, det är väl typiskt!

Tur att maten smakade, trots allt!

Får man kanske fråga vad som serverades?Flört

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Bromelia
2009-08-14 21:09
#2

Förrätt= vitlöksbröd med aioli

Varmrätt= Black and white

Efterrätt= kladdkaka med grädde

Det var riktigt riktigt gott. men i vanlig ordning så fick jag magkatarr anfall på natten men det var det värt Flört

Upp till toppen
Annons: