Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1679 ggr
isa
2009-08-05 11:17

OT-saknar er

Hej. Vill bara säga att jag saknar er. Jag kommer inte vara härinne så mycket på ett tag, då det är hur mycket som helst att göra inne på mitt jobb.

(Kikar in en liten stund från jobbet nu. )

Jag är helt slut när jag kommer hem och bara ligger i soffan och vilar. Jag saknar er och tänker på er alla.

Det gör mig ont att inte orka sitta vid datorn hemma sen på kvällen, för gemenskapen jag känner med er härinne är viktig för mig.

Blir arg och ledsen att jobbet ska ta all min energi. Det går ut över andra saker också.  Vad är egentligen viktigast jobbet eller att jag mår bra? Jag vet att det är det senare, men man ska ju alltid vara "duktiga flickan".

Men då vet ni varför jag bara är härinne litegrann i en period just nu.

Miss yoy all!

Kram isa

Annons:
flikkan77
2009-08-05 11:23
#1

Vad jobbigt för dig att jobbet tar så mycket energi! Kommer att sakna dig med.

Kram!

"You just have to belive…"

Citronmeliss
2009-08-05 11:35
#2

Känslan är ömsesidig isa, saknar dig också!

Jag är inte heller inne lika mycket som jag skulle vilja vara.. "irl" kräver min närvaro i allt högre grad!

Vi får försöka glädjas åt den tiden vi ses här inne, gilla läget, även om det känns trist..

Kram på dig isa!Glad

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Aviendha
2009-08-05 13:55
#3

Vad tråkigt att det tar så med energi ifrån dig! Vi har full förståelse för att man ´helt enkelt inte orkar när man är totalt slutkörd. Du kommer saknas, men vi håller kvar en plats åt dig som du får ta närhellst du vill =)

David
2009-08-05 14:26
#4

Ja, jag instämmer helt i ovanstående talare. Du kommer vara saknad! Men jag förstår också din "situation" just nu, tillbaka efter semestern och måste jobba i kapp allt. Och det tar ju givetvis ut sitt när man väl är hemma.

Vila så du inte blir att må ännu sämre, och titta in här när det börjat lugna ner sig.

*kram*

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

isa
2009-08-06 22:45
#5

Tack snälla ni för era varma, vänliga svar. Jag är så himla trött , så jag vill bara skriva att jag sett era svar. Tack för att ni finns! Jag tittar in lite då och då, men snart så hoppas jag kunna komma tillbaka lika mycket som förut.

kram isa

flikkan77
2009-08-07 12:43
#6

Ta det lungt bara Isa, så du inte blir stressad och mår dåligt. Ta hand om dig!

"You just have to belive…"

Annons:
LenaR
2009-08-07 13:29
#7

Ja, sköt om dig Isa!


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Upp till toppen
Annons: