Annons:
Etikettpositiva-negativa
Läst 1741 ggr
Aviendha
8/4/09, 5:39 PM

Idag är en bra dag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sovit bra, vaknat upp utan ångest och kände mig nöjd för att jag igår tvättade en tvätt och umgicks med familj.

Saken blir inte det minsta sämre av att jag och killen idag firar tre års förlovning. Ska åka till Hudiksvall ikväll och äta på vår favoritrestaurang. Fick dessutom en jättevacker blombukett, vilket jag inte alls hade väntat mig.

Det känns som en bra dag helt enkelt, och det är inte ovälkommet!

Hur är er dag?

Annons:
David
8/4/09, 5:40 PM
#1

Jätteskoj att du mår bra idag!

Och ett JÄTTEGRATTIS på 3-årsdagen!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Aviendha
8/4/09, 5:42 PM
#2

Tack Skrattande Bra dagar är de ovärderliga guldkornen i sandhavet som får en att fortsätta knata på.

LenaR
8/4/09, 5:48 PM
#3

Grattis Paulina! Söt fästman du har också! Kyss


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

LinnB
8/4/09, 5:53 PM
#4

Grattis på 3-årsdagen!
Låter som en jättehärlig dag. :)

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Musiken
8/4/09, 6:02 PM
#5

Vad roligt!

Min dag ar ocksa bra! Har spenderat HELA dagen med att ringa vardcentraler och sjukhus och fragat om nagon kunde tanka sig att plastra om John nu nar han kommer hit, eller om nagon visste vad det skulle kunna kosta. Har fatt uppgifter om allt fran 100kr till 1500kr, och ingen visste vart jag skulle vanda mig! Men nu har jag antligen fatt tag pa en skoterska som sa att hon skulle ta bort hans stygn och satta pa en ny skena for 80kr, for hon tyckte inte att han skulle betala mer bara for att han ar utlanning och forstod att situationen var jobbig anda :) Blev det krangel med landstinget sa skulle hon losa det sa hon :)

Aviendha
8/4/09, 6:06 PM
#6

#3 Ja, fastän han är orakad och dan så är han riktigt snygg påå sitt lilla vis ;) Tackar!

#4 Tack sså mycket! =)

#5 Åh, vilken underbar sköterska! Vad skönt besked! Hoppas att finger har läkt bra åt stackaren.

Annons:
Yeay
8/4/09, 6:27 PM
#7

Grattis på 3-årsdagen! :)

Citronmeliss
8/4/09, 9:42 PM
#8

Underbart, Paulina!

Hoppas att middagen blir lyckad!Glad

Kram

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Bromelia
8/4/09, 10:39 PM
#9

grattis på 3 årsdagen hoppas ni får en underbar dag

Upp till toppen
Annons: