Annons:
Etikettoff-topic
Läst 792 ggr
Jenahbella
8/3/09, 7:44 PM

shopping på ikea.

på sistone har allt vart väldigt upp å ner hela tiden,
och så hörde min syster av sig å undrade om ja ville följa med henne till ikea imorgon, ja sa ja, och nu sitter ja här me tanken "jag ska göra om hemma"

jag tänker ny sängstomme, nya mattor, gardiner sängkläder , ja allt,

bor i en liten etta så får inte plats me så väldans mycket, men ändå, jag e prylnörd så nytt vill ja alltid ha.

en del av mig säger att detta blir nåt slags tröstköp för att ja ska må bättre en stund, är de värt de?
en annan del av mig säger att de e dags att ta tag i saker och det här e en del, att göra om hemma å få som jag vill. (alla möbler ja har nu e köpt tillsammans med exet)

jag blir frustrerad på mig själv för att ja inte vet va jag ska göra,

har 8000kr att använda till mitt lilla projekt,
ska jag köra på bara eller?

Annons:
Bromelia
8/3/09, 9:30 PM
#1

har du pengarna och en plan så kör på bara. det är alltid skönt att få lite nya saker som man kan känna är ens egna och inte sånt man köpt tillsammans med någon annan

Bergspuman
8/3/09, 9:35 PM
#2

Go for it!!! Vad gör det om det till kanske 10% blir tröstköp, eftersom du ju behöver sakerna? Att trivas hemma är JÄTTEVIKTIGT, det gör man först när det ser ut som man vill! Och trivas kan man inte om man t ex retar sig på prylar som man inte riktigt valt själv…

isa
8/3/09, 9:40 PM
#3

Gör det! Det är inget roligt att bo i en lägenhet, där allt påminns om det gamla som varit. Du tycks ha pengar över för tillfället så jag säger som Bergspuman : Go for it!

David
8/3/09, 9:41 PM
#4

Håller med #2. Finns pengarna så go for it! Och på Ikea kan det väl inte bli så mycket som man inte behöver på något vis.

Värre om man tar med sig den summan ut på stan bara, med alla olika butiker och kommer hem med 10 par skor, ett par hattar och allt möjligt annat.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Jenahbella
8/3/09, 9:41 PM
#5

då gör ja de! å de är väl egentligen inte fel att må bra för stunden heller. Glad

Bromelia
8/3/09, 9:48 PM
#6

förhoppningsvis kommer du att må bra längre än för stunden. hoppas att du får en underbar shoppingdag Skrattande

Annons:
David
8/3/09, 9:59 PM
#7

Lite ny inredning gör nog att du mår lite bättre en bra stund framöver också, förhoppningsvis, precis som #6 skrev.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Jenahbella
8/3/09, 10:25 PM
#8

vi får hoppas de :)

tack :) hihi

Upp till toppen
Annons: