Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1484 ggr
Zaphix
7/27/09, 12:31 PM

OT: Otursförföljd?

Jag är så less på olyckor..

Förra sommaren, rättare sagt den 28'e maj, så ramlade jag av hästen, skadade ena foten så jag inte kunde gå ordentligt på hela sommaren. Skulle tränat inför EM i kampsporten jag höll på med, men det gick ju självklart inte.

Nu i sommar, exakt samma datum som förra året, ramlade jag av hästen igen.. Bröt ena fotleden och stukade andra ordentligt. Fick gå med gips i sju veckor. Inte alls kul, inte kunnat röra mig som jag velat, och inte kunnat rida..

Nu i fredags, typ två veckor efter jag tagit bort gipset, så skulle jag hämta min  moped på stallet. Har inte kunnat anvä'nt den pga. brutet ben, men skulle äntligen få hämta den. Var blött och halt på vägen, glöed utanför den asfalterade vägen och voltar med huvudet före i vägen. Skulle dött om jag inte haft hjälm.
Skadar ena knät ganska ordentligt och nacke och ena armen är inte heller i så bra funktion..

Känns som att jag är otursförföljd. Råkar alltid ut för en massa olyckor och sånt. Det jag tog upp ovanför var bara de större sakerna. Jag är aldrig hel, alltid något skadat. Är så less.

Någon som vill ha min otur? Eller i alla fall vill dela med sig av sin tur..?

Ville mest skriva av mig. :\

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Annons:
flikkan77
7/27/09, 1:58 PM
#1

Men oj! Ja, det verkar ju som om du allt är lite oturförföljd… Stackare! Man blir ju rätt handikappad när fötterna inte går att använda. Särskilt om man ska hoppa på kryckor för då blir händerna helt upptagna med.

Tycker minsann lite synd om dig!

"You just have to belive…"

Citronmeliss
7/27/09, 2:03 PM
#2

Nej, jag vill inte ha din otur Zaphix.. jag har egen!Förvånad

Vet inte om jag har så mycket tur att dela med mig av heller! Obestämd

Men en stoor kram kan du få!Glad

KRAM

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

isa
7/27/09, 4:47 PM
#3

Ja, det var mycket otur som förföljt dig den senaste tiden. Vi får hoppas att du fått "din del" av otur för ett bra tag framöver.

Styrkekramar från isa

Saga85
7/27/09, 5:07 PM
#4

*kram i mängder*

Jag har ingen särskild tur själv, men skicka över lite av din otur hit istället Kyss

Zaphix
7/27/09, 6:52 PM
#5

Tack för alla kramar!

Kommer få kämpa idag. Ska måla i stallet, och min arm är inte i så bra skick..

Men jag börjar se lite positivt på all otur ändå. Har fått se att det finns så underbara och hjälpsamma människor. Under mopedolyckan så stannade flera människor och hjälpte till. Jag som tappat hoppet, men nu har jag återfått liote hopp om mänskligheten. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Upp till toppen
Annons: