Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 2579 ggr
Bergspuman
2009-08-04 13:44

Usch vad jag gjort bort mig på jobbet...

Det var en grej jag skulle uträtta åt min kollega när hon var på semester. Och - tja, det upptäcktes nu att jag gjort ett fatalt misstag. Fatalt på det sättet att det kan få ekonomiska konsekvenser om det vill sig illa… Känns riktigt djävligt, inte bra alls…

Annons:
[aspie]
2009-08-04 13:52
#1

Usch så hemskt det måste kännas för dig. Hoppas det löser sig ändå. Jag är MYKET glad över att inte sitta i dina kläder jsut nu (dumt uttryck förresten)

KRAAAAM

Bromelia
2009-08-04 22:59
#2

aj aj aj hoppas att det blir så illa

David
2009-08-04 23:10
#3

Det låter inte så jätteskoj direkt. Är det något som kan gå att rätta till?

Om jag tolkar ditt inlägg rätt så vet din kollega om vad som hänt? Ni två kan förhoppningsvis lösa det på det bästa sätt. *håller tummarna och ger dig en kram*

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Bergspuman
2009-08-04 23:15
#4

Jo, det löste sig.. grejen är att jag inte kan fullt så mkt om "området" där misstaget skedde, så det är ju förståeligt ur den synpunkten. Men min kollega visste iaf hur hon skulle lösa det… alltså förhindra den ekonomiska skadan att uppstå. Jag lär inte göra om samma misstag, så mkt kan jag säga…

LenaR
2009-08-05 02:05
#5

Skönt att det löste sej!


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

flikkan77
2009-08-05 11:07
#6

Vilken tur att det löste sig!

"You just have to belive…"

Annons:
Citronmeliss
2009-08-05 11:10
#7

Jag säger som de andra, skönt att det löste sig!

Bedrövligt att behöva göra arbetsuppgifter som man inte är helt insatt i …det är inte ovanligt att det blir fel då!Oskyldig

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Bergspuman
2009-08-05 11:12
#8

Det var ingen önskesits… när min kollega är på semester måste jag sköta allt hennes arbete oxå förutom mitt eget, det var liiiite för stressigt… dessutom smög sig deppåterfallet på under den perioden och KAN ha påverkat min koncentration . Inget jag kan intyga, men misstänker att det kan ha varit så. Nå slutet gott allting gott - jag fick iaf beröm av berörd projektledare för att jag skött det hela så bra, dvs. hela projektleveransen. Sånt är ju roligt att höra! :-D

Citronmeliss
2009-08-05 11:37
#9

Det var roligt att du fick positiv respons från projektledaren, en skön känsla..!Glad

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Upp till toppen
Annons: