Annons:
Etiketterom-sajtenom-ifokus
Läst 1581 ggr
isa
7/18/09, 12:10 PM

ej aktiv ,får behålla poäng?

Har de slutat på iFokus att dra ner poängen när man inte varit aktiv? Jag var ju bortrest i 3-4 dagar, och min poäng har inte dragits nedåt.

Om det är så tycker jag det bara är bra. Eller är det som förut? Är det jag som kommer ihåg fel poängställning? Tycker liksom inte det minskat sen igår heller.

Någon som vet?

mvh isa

Annons:
ChristineL
7/18/09, 12:23 PM
#1

Jo, poängen minskas om man inte är aktiv ett tag. I lite olika takt beroende på hur aktiv man var innan.

flikkan77
7/18/09, 12:26 PM
#2

Mina poäng minskade minsann när jag inte var så aktiv på två dagar…

"You just have to belive…"

isa
7/18/09, 12:47 PM
#3

Ja, jag vet, mina poäng brukar minska rejält om jag inte är så aktiv. Det har minskat kraftigt när jag bara varit borta ett dygn förut. Men nu som sagt, har jag samma poängställning som innan jag åkte.

Halvdansken
7/18/09, 2:54 PM
#4

Vad "betyder" poängen egentligen?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

ChristineL
7/18/09, 3:06 PM
#5

#4 - De betyder väl ingenting egentligen. Bara för att se hur aktiv man är typ… För skojs skull.

Halvdansken
7/18/09, 3:08 PM
#6

Ok, jag trodde att de kanske skickade en flaska champagne eller nåt när man uppnått en viss poäng.  Flört

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Annons:
Citronmeliss
7/18/09, 3:13 PM
#7

#6 Eller kanske en flaska gammeldansk?Tungan ute

Jag tackar och tar emot..Flört

Fast jag är inne ganska oregelbundet så mina poäng minskar allt som oftast.. så det blir nog ingen flaska (oavsett innehåll) till mig!Oskyldig

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

ChristineL
7/18/09, 3:20 PM
#8

Haha, oh det vore nåt :D

Citronmeliss
7/18/09, 3:30 PM
#9

Vi kanske ska tipsa "killarna" om våran önskan då?Tungan ute

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

ChristineL
7/18/09, 3:36 PM
michellan
7/18/09, 6:28 PM
#11

mina poäng minskade efter en dag :o

Citronmeliss
7/18/09, 6:39 PM
#12

Så trist, då får du skriva nu så du får tillbaka dem.

Fast det är ju bara på skoj egentligen, inget allvarligt!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

[YlvaP]
7/18/09, 7:37 PM
#13

Ja dom minskade bara på en dag. Gråter

Annons:
evrekaw
7/18/09, 11:31 PM
#14

Jag SKITER i poängen… Det är väl hur man är och bemöter varandra på sajten som räknas - inte vilken färg på stenen eller antal poäng man har…

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

David
7/19/09, 2:57 AM
#15

De ska normalt minska, jag märker att om jag varit oaktiv en dag, eller inte alls skrivit så mycket, så sjunker poängen. Men egentligen, jag bryr mig inte om dem. Hellre att jag får fram någon form av kvalité i det jag skriver, än en massa innehållslösa inlägg (okej, ibland blir det visst sådana också… men det är en annan sak)

Lite spännande/roligt är att grabbarna inte heller har jättehöga poäng. Det känns faktiskt bra. Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Tavar
7/19/09, 3:03 AM
#16

Min sjunker på bara någon timme O.O kan vara inloggad men inte skriva något på ca 30 min, och då har de sjunkit med 5p

But there's no sense crying over every mistake.
You just keep on trying till you run out of cake.

David
7/19/09, 3:23 AM
#17

Jag pendlar ständigt mellan 8500 och 9500 poäng, men det gör mig ingenting, inte så länge det inte finns ett riktigt fint pris, som en flaska av den dyraste champanj, då ska jag läsa alla faktaböcker som finns och producera minst 50 artiklar per dag! Skrattande

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

michellan
7/19/09, 12:21 PM
#18

haha oj nu kommer jag ju resa bort i några veckor - utan dator xP fatta hur mycket min poäng kommer sjunka! :o

isa
7/19/09, 12:26 PM
#19

#1 och #16Jag märkte att den minskade mera , ju mera aktiv jag var. Då räckte det att jag var borta en timme så sjönk det.

Men jag tycker det var konstigt att den inte inte minskade någonting på 3-4 dagar. Idag har det sjunkit, så nu vet jag att det inte har ändrats med hur poängen sköts.

Callisto
7/19/09, 3:54 PM
#20

#16 det där har jag märkt att min också gör.. Undrar om den minskar långsammare om man inte är inloggad..??

Annons:
LenaR
7/19/09, 4:01 PM
#21

#20 Som någon sorts bestraffning av smygläsare?

Skrattande


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Callisto
7/19/09, 5:05 PM
#22

Kanske.. vem vet. Det har egentligen ingen betydelse. Tycker om min sten =) den är så fin uppe i hörnet

evrekaw
7/19/09, 5:36 PM
#23

#22 Ja, ametisten är mycket finare… Min sten är bajsbrun…Tungan ute

"There is nothing more despicable than respect based on fear."

Callisto
7/19/09, 5:41 PM
#24

Va tråkigt, sån vill man inte ha. Kanske får hålla igen lite så jag får behålla min fina ametist =P

Upp till toppen
Annons: