Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1025 ggr
[YlvaP]
2009-07-17 08:27

Till stan själv

Idag skall jag ta mig till stan själv. Kanske så skönt men när jag kommer dit så har jag ingen lugnt ställe att vara på. Som min bil. Jag kommer nämligen ta bussen idag. Slipper att köra och koncentrera mig på det. Kan bara lyssna på min musik i lurarna och kanske sova en skvätt.

Det jag skall göra är att gå till tandis för att laga en tand jag bitit av för flera månader sen. Men det är först nu som den är så infekterad och gör megaont. Sen efter det blir det lite dötid så då skall jag till banken och fixa lånet. Efter det samtal med terapeuten. Ännu mera dötid tills bussen går hem igen. Det betyder 6,5 timmar för mig själv.

Kan ju också berätta att jag vaknade med tandvärk och ryggvärk 06:13 (finsk tid). Gick upp och tog en panadol och la mig i den mjukare soffan istället för den äldstas hårda säng. Dom två stora tjatade till sig att få sova bredvid pappa. Egentligen ville jag sova i min mjuka säng för jag vet att jag kommer att få ont i ryggen och höfterna.

Annons:
isa
2009-07-17 13:22
#1

Hoppas du får en bra dag inne istan. Skönt med lite egen-tid för dig, även om det inte är så kul med din tandvärk. Aj, aj, aj! Bra att du får det fixat nu, så slipper du ha ont där i alla fall. En mindre smärta! Hoppas också du får ett bra samtal med din terapeut, och att det går bra. Efter terapi-samtalet hoppas jag du tar en fika någonstans i lugn och ro och bara njuter av dötiden tills bussen går hem igen.

kram isa

[YlvaP]
2009-07-17 16:26
#2

Dötiden blev på en busshållsplats ganska långt ifrån centrum.

[YlvaP]
2009-07-17 16:35
#3

Fika blev det här hemma i Storby med en bekant för att lämna några paket oblandad jordgubbspaket. Gubben och barnen var med. Hon och jag skall försöka gå ut på en promenad nu i helgen för att prata och vi har massor att berätta.

Citronmeliss
2009-07-17 21:50
#4

Duktigt av dig att ha fixat dagen!Glad

Vad kul med vännen, hoppas att ni får en trevlig stund tillsammans i helgen!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

[YlvaP]
2009-07-18 18:23
#5

Ja det får vi se om hon har tid. Kalas och bakning till Kärringsund.

Upp till toppen
Annons: