Annons:
Etikettpersonliga-berättelser
Läst 1649 ggr
[Vargnatt]
2009-07-27 02:01

Glad och lite stolt

Måste bara skriva av mig min glädje här. Jag har grymt svårt att göra nya saker, saker jag inte är van vid och vet hur det kommer gå, jag får ångest och kroppen protesterar med ryggont och orolig mage.

Men, för kanske en månad sedan fick jag veta att en kille från Belgien som jag pratat med över msn tag skulle till Sverige på semester med en vän, de skulle bo hos vänner de känner här. Så vi bestämde att vi skulle ses, något som borde vara så skrämmande för mig, det var nytt, det var främmande, och jag skulle vara tvungen att prata engelska.

Men idag kom han i alla fall, och visst hade jag varit nervös innan, men inte så som jag brukar! Jag hade lite ont i ryggen, men annars inte mycket, jag kunde faktiskt fungera som en normal människa timmarna innan han kom, jag låg inte bara i sängen och mådde illa som jag gjort andra gånger!

Och mötet gick bra, det var två trevliga timmar och nu efteråt är jag så glad att jag gjorde det, att jag vågade säga ja när förslaget om att träffas kom upp. Jag vågade faktiskt och klarade det!

Annons:
LenaR
2009-07-27 02:11
#1

Woooot!  Var glad och stolt du Vargnatt! Jag är glad för din skull!

Skrattande


En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

HannaM
2009-07-27 02:36
#2
[Vargnatt]
2009-07-27 12:14
#3

Det var det, helt galet skönt :). Känns som det finns lite hopp ändå :). Hade vi haft mer tid hade jag med hjälp av honom utmanat mig själv mer och följt med på en liten motorcykeltur, men det hann inte den här gången.

Citronmeliss
2009-07-27 13:56
#4

Vilken härlig känsla Vargnatt, att våga..Glad

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

Hawknestgrove
2009-07-27 16:40
#5

ja tänk på, att en okänd människa är en vän du inte har lärt känna ännu!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

 

[Vargnatt]
2009-07-27 20:19
#6

#4 Det var det verkligen, ovant och skönt att inte stressa upp sig galet mycket innan som jag vanligtvis gör :).

#5 Så sant såSkrattande Taskigt bara att han bor i Belgien så man inte kan umgås mer *skratt*

Annons:
Upp till toppen
Annons: