Annons:
Etikettberoende
Läst 2590 ggr
KadjaNina
2009-08-08 14:45

Måste supa!

Jag måste dricka, jag fixar det inte annars. Har världens panikattack. Så här kände jag förut hela tiden. Jag måste supa! Fan jag har problem!

Ursäkta om jag skriver sluddrigt men det känns som att jag håller på att dö. Jag vill bedöva dem här känslorna. Fan fan fan! Jag håller på att svimma.

Annons:
David
2009-08-08 14:46
#1

Har du några vid behovs-mediciner hemma för att stoppa panikattacken??

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

David
2009-08-08 14:46
#2

Om du klarar av det, försök att andas djupt, med magen, och sakta.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

KadjaNina
2009-08-08 14:48
#3

Nej det har jag inte. Så här har jag inte känt på evigheter. Jag är jätte snurrig och det känns som att jag kommer att spy. Jag är rädd! :(

David
2009-08-08 14:53
#4

Om du lägger dig ner, försök få benen högre upp än huvudet. Brukar kunna hjälpa. Men andningen är jätteviktig. Djupa andetag.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Aviendha
2009-08-08 16:07
#5

Ajaj! Försök de knep som David ger dig eller gör något annat drastiskt om det inte fungerar som Kall/varm dusch, ut och spring tills du nästan stupar ja vad som hellst som kan få ge dig ett utlopp om det inte går att fokusera bort eller lugna ner. Vad som är bättre än att ta till spriten, för risken är attt det inte alls blir bättre utan tvärtom.

KadjaNina
2009-08-08 17:18
#6

Känns mycket bättre nu. Jag orkade inte svara tidigare. Jag skakade något så otroligt och jag velade helst ligga kvar för jag hade jätte starka svimningskänslor.

Förut drack jag väldigt mycket för att må bättre. Jag började må skit och jag velade så gärna dricka men förbjöd mig att göra det, då blev allting värre. Alkoholen var en gång en flykt från mitt dåliga mående.

Har bestämt mig för ungefär en månad sen att jag ska ta det lugnt med alkoholen ett bra tag. Nog för att jag bara far ut en gång varje/varannan månad. Men jag har insett att jag mår bättre utan alkohol.

Annons:
Aviendha
2009-08-08 17:22
#7

Vad skönt att det gått över! Den insikten du kommit fram till, att du faktiskt mår bättre utan alkohol trots att du självmedicinerat förr är en jätteviktig insikt! Håll fast vid den, även när det är som värst.

Upp till toppen
Annons: